All the issues so far:
Total 281
Shown 1–10
<< < [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] > >>
Szia 5.
6-13. PÓTKIÁLLÍTÁS
Nagy érvágás volt tavaly a motoros üzletágnak az utolsó pillanatban lemondott Budapest Motor Fesztivál. Szerencsére idén a Devils MC magához ragadta a kezdeményezést.
14-27. GIGÁSZI EMAT
Ha már maga a rendezvény ilyen hatalmas méreteket öltött, akkor mi sem maradhattunk le tőle: nem kevesebb, mint 14 észbontó oldalon mutatjuk meg Nektek a verseny összes díjazottját!
28-34. ÉRTÉKES FÉM
Nem túlzás azt állítani, hogy őrületes ez az indonéz építés! Egyedülálló első felfüggesztése miatt a motor villaszöge módosul rugózás közben, de ez csak egy a rajta lévő milliónyi ötlet közül.
36-40. VASHENGERES KACSA
Hafi konkrétan újraírta Hans Christian Andersen meséjét: az osztrák műhelyben a lepukkant, rút Harley hattyúból vált pompás, fejedelmi kiskacsa… egy steampunk kacsa!
42-48. ROSSZLÁNY
A Motor Show Budapest legnagyobb feltűnést keltő motorját, a Chica Mala Bike-ot egy Fat Boy chicano stílusú átalakításával, együtt hozta létre tulajdonosa, Banáth Tibor és a Radical Garage műhely.
50-52. AZ EURÓPAI DAYTONA
Tenger, napsütés, rockzene: bár a középső feltétel nem mindig teljesült, de ettől függetlenül rengeteg épített motor – és amerikai autó – szerelmese látogatott el idén is az olasz Bike Week-re.
54-55. Arrabona Eagles motorostalálkozó
56-57. Daimler custom fesztivál
58. Iloncsuk ünnep
Szia 5.
6-9. Élet a Vad Oldalon
10-16. HÓFEHÉR JAGUÁR…
18-21. CB1000R-ADICAL
A csúcstechnológiás svájci café fighter minden elemében a XXI. század szülötte, emiatt historizáló olvasóink csak némi nyugtató bevétele után kezdjenek neki a cikk elolvasásának!
22-28. IGAZI CSAPATMUNKA
A nemrég alakult Osztrák Motorépítő Szövetség (ACA) tagjai közösen építették meg ezt a 43 éves Hondát, bebizonyítva azt, hogy méltóak lesznek országuk custom életének vezetésére.
33-33. A LEGANGOLOSABB JAPÁN
A norfolki OEM műhelynek nem kell munka után szaladgálnia, az ügyfelek sorban állnak előttük, hogy végre megkaphassák az álom-motorjaikat. Ami nem is csoda, ha ilyen bicajokat hoznak létre.
34-40. BÖMÖS A BAJNOKNAK
Ezt a trackert a Gigamachine egyenesen Horváth Gábor kétszeres olimpiai és háromszoros világbajnok kajakozónknak építette, a motort a nagyközönség a Motor Show-n szemlélheti meg.
42-44. FENSÉG VAGY FENESÉG?
Kilencven éve röffent be először a Majestic, korának legismertebb kétkerekű torpedója. Az amerikai Fuller Moto műhely ezzel az elektromos (?!?!) bringával állított neki emléket.
46-50. Arlen Ness emlékére
52. Geronimo MC klubházavató
54. AMTS a Hungexpo-n
55. Rumbling party a kalózhajón
57-58. Oldtimer Show
Szia 5.
6-9. Élet a Vad Oldalon
40-47. Motorozz a kábelgyárban!
Szia 5.
6-9. Élet a Vad Oldalon
10-13. AZ ÖRDÖG ÜGYVÉDJE
Ez az RE–Indian jó eséllyel pályázna arra, hogy egy ötvenes évek végén zajló poszt-apokaliptikus filmben eljátsza a főhős motorkerékpárjának szerepét. De mi az az RE-Indian?!
14-21. ARANYÁSÓ
A Zodiac fennállásának az 50. évfordulójára építette meg ezt a baggert, amely csak nemrég debütált a holland Big Twin Show-n, de most már magazinunkban is megismerkedhetsz vele.
22-26. A KEGYETLEN FINN
Timo Laakso motorja legalább olyan vad, harcias és félelmet nem ismerő, mint a Robert Low monumentális Felesküdöttek sagáját szétberserkedő névrokona.
28-34. HOOLIGAN
A Zodiacnál egy új M8 Fat Bob-ot alakítottak át – meglehetősen olcsón. A motort összetuningolták a Dynojet-tel, és kiderült, hogy sikerült megépíteniük a világ egyik legjobb Harley-ját!
36-39. ÁRNYÉKLOVAS
A Shadow azért került be a BBB nevű belga műhelybe, hogy ott valami igazán speciálisat hozzanak létre belőle. Hát… sikerült! De hová tűnt Damon Hill, akarom mondani az üzemanyagtartály?
40-43. A főszerkesztő motorja
44-47. VILÁGJÁRÓ PATKÁNY
A Sportster Föld körüli turnéját a motor show-król elhozott díjak mellett rossz időjárás és balszerencse kísérte. Gazdája mégsem emiatt akadt ki, hanem azért, mert pont Faaker See-ről nem sikerült kupával távoznia.
48-55. Motor Bike Expo, Verona
56-58. Verseny a tengerparton
Szia 5.
6-9. Élet a Vad Oldalon
10-13. SVÉD ZUGSZESZFŐZDE
A hideg tájon székelő NCCR műhely új Buell építése birtokában nem rottyant maga alá ijedtében a motoros, ha nemcsak közeleg, hanem konkrétan be is kopog ajtaján a vad, északi tél.
14-20. BREAKOUT STÍLUSÚ SOFTAIL
A májusi EMAT-ra készülve ritka, de nagyszerű végeredményt hozó koncepciót alkotott meg a Gigamachine műhely. A hangulat meghatározásához egy gyári felnit vett figyelembe…
22-24. KECSES SHOVEL
Az 1972-es FLH-ról mindent el lehet mondani, csak azt nem, hogy alacsony és keskeny lenne, természetes hát, hogy Samuel Aguiar francia iparművész pont ilyen külsőt álmodott meg neki.
26-32. A HETEDIK
A svájci Baechli Harley-Heaven sorszámozott építései közül a 7. a svájci hadsereg dicséretére lett létrehozva, és a kemény, „harcos” motor nagyon kevés szándékot mutat utas szállítására.
34-41. A holland Big Twin Show
42-49. HOT ROD CUSTOM SHOW
400 épített motor, 150 épített autó, rengeteg kiállító és árus tette tiszteletét Yokohamában, ahol igen magas a minőség: néhány ottani autónak csak a fényezése megközelíti egy lakás árát.
51-58. CUSTOMBIKE SHOW
Novemberben Észak-Németországban már a 14. alkalommal tartották meg a világ egyik legnagyobb motorkiállítását. Az eseményre közel százezer látogató érkezett a világ minden tájáról.
Szia 5.
6-7. Élet a Vad Oldalon
8-11. Bumm a fejbe!
Most is bemutatunk egy ind építőt, mert úgy tűnik, hogy – hála az ottani őrült mestereknek – Indonézia hamarosan olyan szintre emelkedik majd custom körökben, mint azt nemrég Japán tette.
12-16. Café a napfény városából
Jani orvostanhallgató, a szűkös keret miatt nem gondolt kiállítás-szintű építésre, és a Lowlander Cycles nem is épített a Guzzi-ból álom motort. De egy olyat igen, amit sokan mcSasolnak az utcán!
17-19. Andika háttere
Vajon mi állhat az indonéz custom forradalom hátterében? És mi köze van mindehhez a Metallica-nak? És mi történik, ha megnyomom ezt a rózsaszínű gombocskát itt a műszerfalon?
20-31. Vastag bobber
Oszoljanak kérem, nincs itt semmi látnivaló! Mindössze annyi történt, hogy Csaba épített Csabának egy motort, és a fotózásra érkezett Dóri ridiküljéből véletlenül előkerült egy mikrofon.
32-34. Álomkergető
Ha tizenévesen hajszol elérhetetlen álmokat valaki, abban mosolyogtató gyermeki báj van. Ám annak a dream team-nek a tagjai, akik ezt a lázadó angyalt átépítették, már nem gyerekek. Ez pedig baj.
36-40. Yamaha vízió
Zoli agyában nem a durva átfaragás jelent meg, amikor felkérést kapott a műre. Inkább egy olyan alakítás, ami nagyban megváltoztatja a hangulatot, mégsem igényel brutális fűrészelést.
42-44. Devils Halloween
46-52. EICMA 2018
54-55. Devils Börze
56-58. Ütközetben eltűntek
Szia 5.
6-9. Élet a Vad Oldalon
10-17. Az álmatlan világbajnok
„No Sleep ’til Cologne!” – kiáltotta Dimitrij, amikor rádöbbent, hogy a vb-re nevezett motorja még az utolsó héten is darabokban hever. És lám, a kialvatlanság néha világbajnokot szül!
18-21. XT Punk
A xenogén traszplantáció valami olyasmit jelent, hogy egy testbe egy másik faj szerveit ültetik át. Ez a Németországban épített BMW pl. repülő- és autóalkatrészeket is kapott.
22-29. TiroLimo
Kb. egy éve írtunk a MotoKofe-ről, az Ural-ra szerelt, mozgó kávéfőző gépről. A jenkik ötletét egy tiroli limonádégyártó cég is átvette, mondjuk az ő promóciós motorjuk egy kicsit komolyabb…
30-33. Káosz szimfónia
Az indonéz Andika Pratama nem hajlandó beállni a könnyebb utat választó, katalógusból építkező motorépítők sorába. Ez a WLA-ja például egyszerre kedélyborzoló és ámulatba ejtő.
34-42. Custom egy másik bolygóról
Alfa Romeo Alfetta blokkot eddig még nem építettek motorvázba. Nem csoda, hogy ha ez az Alpha Centauri megjelenik valahol, olyan figyelmet kap, mintha egy másik bolygóról érkezett UFO lenne.
44-46. Kopogd le a fán!
Már az alapgép sem túl gyakori, és a francia George Woodman azzal tette igazán ütőssé a kis Aermacchi-t, hogy fa-elemeket pakolt fel rá. Páran gyűlölik, de többen vannak, akik imádják őt ezért.
48-54. Faaker See
56-57. Amerikai Autós Találkozó
58. A Mannheim-i Veterama
Szia 5.
6-9. Élet a Vad Oldalon
10-21. Motorépítő világbajnokság
Illetve, „A” motorépítő világbajnokság, hiszen Orkonyi Károly szédületes sikere miatt a 2018-as eseményeket talán még az unokáink is megkülönböztetett figyelemmel fogják emlegetni.
22-28. A jövő elkezdődött
A Thunderbike építése bebizonyítja, hogy – a H-D teljesen új vázának és motorjának ellenére – a régi stílusok fenntarthatók, életben tarthatók, és kissé még újra is gondolhatók.
30-34. A bronzérmes
Hatalmas megtiszteltetés számunkra, hogy itthon mi mutathatjuk be Nektek elsőként a magyar motorépítés történelmének eddigi legnagyobb nemzetközi sikerét, a Speedster King-et.
36-38. Építésből jeles!
A Most Generáció tagjai az „öreges” Santa Pod-ra már csak legyintenek, számukra a Glemseck 101 az etalon. Nekik kedveskedünk e harapós holland Honda bemutatásával.
40-46. Dilis óriás
Azt már most eláruljuk, hogy a címben az „óriás” az osztrák műhely nevére (Titan) utal, de annak megértéséhez, hogy miért lett ez a motor valóban „dilis”, sajnos el kell olvasnotok a cikket.
48-51. A bécsi Moto Circle fesztivál
52-55. Két keréknél inkább több
Közép-Európa legnagyobb oldalkocsis találkozóját immár ötödik éve rendezik Kiskunfélegyházán, és a háromkerekű közösség igazán különleges módon ünnepelte meg a jubileumot.
56-58. Irány Bajorország!
Szia 5.
6-9. Élet a Vad Oldalon
10-13. Kell a barátság
Az ohiói, eddig tök amatőr Chi-Jer’s műhely főnöke nem hitte volna, hogy az Indian cég titokban figyeli a munkáit, mivel képesnek tartja őt az egyik új modell átértelmezésére…
14-22. Mechanikus Godzilla
Az építő neve után Gilbzilla-nak elnevezett fenevad egy dübörgő, tüzet lélegző radikális custom. Inkább műtárgy, mint napi használatú motorkerékpár – de nem is volt más a cél.
24-27. Zöld legenda
Ugyan ez a francia építésű Steve McQueen tribute bike nem a néhai színészóriás leghíresebb Triumph-ja alapján készült, de dokumentumok bizonyítják, hogy egy ilyennel is csapatott.
28. Zenét ihletett
Kimo, a zenei producer e Duke átépítése során minden zörejt rögzített a műhelyben, hogy ipari muzsikát hozzon létre belőlük. Az eredmény a neten hallható, és végre nálunk is látható.
30-33. Gonosz Simone
Nem túl gyakoriak a Buell átszabások, a félelmetes Pikes Peak hegyi felfutó által inspirált démoni szerkezet létrehozásához kanadai építője bevetette a XXI. század összes technikáját.
34-40. Útra termett
E hot rod kasztnija, alváza és futóműje a Last Barons műhelyben, míg a kipufogó, a tank, a fényezés, valamint a teljes kábelezés Kundi, a tulaj által készültek el. Példás összefogás!
42-45. Trash & Burn fesztivál
46-47. Geiselwind motoros hétvége
48-49. Daimler MC találkozó
51-58. Veterán Megbízhatósági Verseny
Szia 5.
6-9. Élet a Vad Oldalon
10-13. A lehetetlen legyőzése
Craig Rodsmith olyan építő, aki pókerarccal vállalja be a lehetetlennek tűnő megbízásokat is. Ezúttal egy café racer-t épített GL1000-ből… ismertebb nevén egy Gold Wing-ből!
14-20. Panhead a hétköznapokra
1950 nem tegnap volt. Pedig akkor is készítettek megbízható motorokat, remek példa erre az a Hydra Glide, amely nemrég született újjá az osztrák Hafi garázsában.
22-25. Crazy Frank szelleme
A 70-es évek végének chopperei messziről felismerhető sárvédő–ülés traktussal rendelkeztek. Az alkatrész kitalálója előtt most egy belga építő tiszteleg… egy orosz motorkerékpárral.
26-35. Vörös és fekete
Mindig is különleges lehetőség volt számunkra, ha egy stílusában hasonló autót és motort egyszerre mutathattunk meg az olvasóinknak. Ezek az ikrek a Gigamachine-nál készültek.
36-39. Az utolsó tánc
A vintage motorok átépítésére és restaurálására szakosodott dán Jamesville Motorcycles műhely 25. építése az egyik legfontosabb a cég történetében… mivel ez az utolsó!
40-41. Klub boksz
42. Rangers Relax Weekend
44-47. Keselyű-ünnep
48-52. A francia Chopper Fest
54-58. 115 éves a Harley-Davidson
Eleinte nem tűnt okos ötletnek a turisták által amúgy is csúcsra járatott Prágában megrendezni az Ünnepek Ünnepét, de a cseh főváros lazán megbirkózott a százezer motoros
Total 281
Shown 1–10
<< < [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] > >>
Webwild: since 1996 |
Web design by 2012-2014 Dávid Pápai, papaidavidmail at gmail dot com
|