Born to be Wild - élő szövet a fém vázon
Üdvözöl az igazi, hamisítatlan motoros paradicsom, a virtuális Wild!

Hírlevél [7291 fő]


E-mail címed:

 Feliratkozás:

 Leiratkozás:


Royal Enfield Bullet az OEM-től

- 2013.05.07.

Szinte látom magam előtt a világ posztnukleáris képét 2100-ban, ahol a mindent elpusztító atomháború után csak a csótányok maradnak életben….és néhány Indiai, akik unaloműzésként Enfieldet gyártanak. Na igen, már az Ural és a szebb napokat látott Izs is rég hibrid-blokkokat gyárt, amikor az Enfieldre felkerül majd egy hátsó tárcsafék, és kutatások folynak arra, hogyan lehetne átlépni a bűvös 27 lóerőt.

De félre a cinizmussal, nézzük mit hozott ki az angliai OEM műhely az indiai ötszázasból. Az OEM, vagyis az Old Empire Motorcycles neve megtévesztő, mert a szigetország legfiatalabb műhelyéről van szó. Bobbereket építenek, és a Bullet a legjobb alap volt egy ilyenhez. Új Hagon lengéscsillapítókat kapott a motor, hogy mélyebben üljön, persze ehhez hozzájárult az eredeti 19 collos kerekek átfűzése 16-os felnire. A tömörebb kinézet miatt készült egy duplacsöves lengőkar, ami vastagabb, mint a gyári, de a hossza változatlan. A bűvös 27 lóerős határ áttörését egy Amal 32-es karburátorral oldották meg. A Sportster  tankkal nem lehetett mellélőni, az igazi bobberes hangulathoz pedig nagyban hozzájárulnak a sárvédők közepén futó bordák.     

royal_enfield_bullet_4.jpg 

royal_enfield_bullet.jpg

royal_enfield_bullet_1.jpg

royal_enfield_bullet_3.jpg  royal_enfield_bullet_5.jpg 

royal_enfield_bullet_2.jpg 


Eddigi hozzászólások

Webwild: since 1996

Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
Oldal tetejére
Az oldal töltődik...