Szinte látom magam előtt a világ posztnukleáris képét 2100-ban, ahol a mindent elpusztító atomháború után csak a csótányok maradnak életben….és néhány Indiai, akik unaloműzésként Enfieldet gyártanak. Na igen, már az Ural és a szebb napokat látott Izs is rég hibrid-blokkokat gyárt, amikor az Enfieldre felkerül majd egy hátsó tárcsafék, és kutatások folynak arra, hogyan lehetne átlépni a bűvös 27 lóerőt.
De félre a cinizmussal, nézzük mit hozott ki az angliai OEM műhely az indiai ötszázasból. Az OEM, vagyis az Old Empire Motorcycles neve megtévesztő, mert a szigetország legfiatalabb műhelyéről van szó. Bobbereket építenek, és a Bullet a legjobb alap volt egy ilyenhez. Új Hagon lengéscsillapítókat kapott a motor, hogy mélyebben üljön, persze ehhez hozzájárult az eredeti 19 collos kerekek átfűzése 16-os felnire. A tömörebb kinézet miatt készült egy duplacsöves lengőkar, ami vastagabb, mint a gyári, de a hossza változatlan. A bűvös 27 lóerős határ áttörését egy Amal 32-es karburátorral oldották meg. A Sportster tankkal nem lehetett mellélőni, az igazi bobberes hangulathoz pedig nagyban hozzájárulnak a sárvédők közepén futó bordák.
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|