Múlt hétvégén tizedik alkalommal rendeztek motorépítő világbajnokságot, de ezúttal először Európában. A Big Bike Expo Esseni helyszíne adott otthont a rendezvénynek ahol az Európai környezet vonzotta a metrikus motorokat. Olasz egy és kéthengeresek, japán sornégyesek, dízel blokkos motor, még egy ’20-as évekbeli csónakmotor is partra vetődött, hogy közúton folytassa pályafutását. Bővebb beszámolót a Wild Magazin következő, 211-es számában olvashattok.
A 23 országból érkezett 105 építő összesen 122 motort nevezett be. Öt kategória volt:
- Freestyle (mindent lehet)
- Módosított H-D (Harley váz átalakítva, Harley blokkal)
- Production Manufacturer (EU homologizált utcai engedéllyel rendelkező, kisszériás sorozatgyártott motorok)
- Retro/Módosított (Bármilyen 1984 előtti átalakított motor)
- Street Performance (Elsődleges cél a motorozhatóság és a használhatóság növelése)
A freestyle első helyezettje: A Medaza Cycles ’71-es Guzzi Falcone 500 blokkja, egyedi vázban, egyedi alumínium idomokkal és egy parallel villaként funkcionáló V-Rod lengővillával… az első villa helyén.
A Módosított H-D kategória győztese
Production Manufacturer 1. helyezett
Retro/Módosított kategória 1. helyezett
A Zen Motorcycles motorja, a Street Performance kategória győztese
Freestyle 2. hely
Freestyle 3. hely
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|