A saját fejlesztésű blokk már február óta várja a leendő gazdatestet. Most két és fél év vajúdás után végre napvilágot látott az Indian három új motorja, ami valójában csak egy.
A Polaris 2011-ben vásárolta meg a márkát, és úgy döntött feléleszti a vegetáló céget. Az első és legfontosabb fejlesztés egy saját tervezésű motorblokk volt, a Thunder Stroke 111, ami megszólalásig hasonlít az eredeti 80 évvel ezelőtti Indian blokkokra. Múlt héten a Sturgis Rallyn pedig végre a nagyközönség is megpillanthatta a köré tervezett motort. Különleges lett? Nem! Retró? Igen! Egy sima Chief utánérzés egyenesen a 30-as évekből, természetesen a legmodernebb technológiával felszerelve. Az ABS-szel, tempomattal, throttle-by-wire gázmarkolattal és kulcsnélküli indítással is ellátott motorok három változatban vásárolhatók meg.
Ezek közül a legolcsóbb a 18999 dolláros (4,3 millió forintos) Classic. A hagyományos stílust őrzik a sárvédők és könnycseppformájú üzemanyagtank is.
A 20999 dolláros (4,7 millió forintos) Chief Vintage nem sokban tér el, ráakasztottak egy nagy plexit és két bőrtáskát fél milláért.
A 22999 dolláros (5,2 millió forintos) csúcsmodell, a Chieftain a gyártó történetének első, teljes idomzattal ellátott motorja lett. Az Amerikában pusztító Bagger láz az Indiant sem kímélte, hisz most mindenki dobozos motort akar, mert az menő. A fejidomban kaptak helyet a ledes irányjelzők, a szélvédő magassága pedig elektromosan állítható. A legdrágább Chief ezen kívül távirányítósan zárható oldaldobozokat, nagyteljesítményű audiorendszert és guminyomás-figyelőt is kapott.
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|