Tényleg ilyen jól néz gyárilag egy Ironhead spori? Érintetlen a váz, a blokk, a kerekek, az első- és a hátsó villa is. Na jó egy kis villaszög növelés azért történt, de az alapok változatlanok.
Nem volt nehéz dolguk tehát a dán srácoknak, csak az alapvetően jó arányokat kellett kiemelni. A motor egyébként a hetvenes évek elejéről származik, már ezres tehát ’71 utáni, de még jobb oldalt van a váltó, vagyis ’74 előtti. Bal oldalt meg egészen egyszerűen semmi sincs. Míg a pórnép a kormányról irtja a kezelőszerveket, addig a Wrenchmonkees-nál a lábtartók körül tesznek rendet. Az első fékkart behúzva mindkét kerékre érkezik a fékerő: ha Popey-nek hívnak semmi gond, de ha egy átlagember vagy, jobban teszed ha gyorsan leszerződsz egy spenótipari üzemmel, mert a megálláshoz szükséges erő eléréséhez 45-ös alkar a belépő szint.
A koppenhágai műhelyben lefelé hajlított kormányt kapott a gép, egyedi kettő az egyben kipufogó készült rá, az olajtartály meg egészen egyszerűen bekerült a CB Honda tank alá. A retró hangulat pedig a Firestone gumikkal teljesedett be.
Lent nem túl felhasználóbarát technika vicsorog a bal lábadra éhezve. A nyitott primerszíjnál ugyanis csak egy durvább dolog van: Nem, nem Chuck Norrisra gondolok, hanem a nyitott lánchajtásra.
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|