A Wild Magazin 214-es számában olvashattok a Suzukai 8 órás versenyről, ahol ilyen finomságok is rajthoz álltak a ’80-as években…vagy mégsem?
Davide Caforio Olaszország szerte híres Moto Guzzi átalakításairól. Ezúttal valami különlegességet akart, és úgy döntött felteszi a kérdést, mi lett volna, ha egykor a Suzukai 8 órás versenyen az olaszok is rajthoz állnak. A válasz 7 hónap alatt született meg, az eredmény pedig méltó tisztelgés a legendás versenyen múltja előtt
A Guzzi Le Mans MK IV nem csak kozmetikát kapott, komoly teljesítménynövelés is történt. 1150 köbcentisre nőtt a hengerűrtartalom, duplagyertyás gyújtást kapott a gép, nagyobb szelepeket és komolyabb vezérműtengelyt. Caforio alaposan lekönnyítette a vázat, és merev alu lengőkart készített. Elöl 41,7 mm-es Marzocchi telók kerültek beépítésre. A kerékméret hátul 18-as elöl 16-os, Avon gumikkal. Még az idomzat is az egykori méregerős kétütetmű Yamaha TZR 750 versenymotorról lett mintázva.
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|