Az új szó persze értelmét veszti egy olyan jármű esetében, mint a Morgan, hisz’ az eredeti 1909-1953 között gyártott változatoktól alig különbözik a mostani. A leglényegesebb eltérés a blokk, mert 2011 óta már 115 lóerős 1980 köbcentis S&S X-Wedge blokk adja a hajtást a háromkerekűeknek. A váltó Mazdából származik és 5 sebességes, valamint hátrameneti fokozattal is rendelkezik. Az alumínium kasztni 500 kg alatt tartja az össztömeget, így a gyorsulás 0-100 km/órára 4,5 másodperc.
A múlt század első felében 30.000 darabot gyártottak belőle. Ennyit ugyan biztosan nem fognak eladni, de az angolok zabálják a dolgot. A gyártó filozófiája bejött: a vezetési élmény második világháborús repülőgép érzését kelti, mint ahogy a megjelenése is a ’40-es években gyártott darabokra hasonlít. A megrendelő több száz opció közül választhat a fényezést, a grafikát, a kárpitot vagy a kipufogót illetően. Nagyjából 9 millió forintnak megfelelő összegért ez már el is várható.
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|