Born to be Wild - élő szövet a fém vázon
Üdvözöl az igazi, hamisítatlan motoros paradicsom, a virtuális Wild!

Hírlevél [7291 fő]


E-mail címed:

 Feliratkozás:

 Leiratkozás:


Yamaha Virago a tanyára

- 2013.10.12.

Ugyan kinek jutna eszébe Viragoból scramblert építeni? Greg Hageman nem riadt vissza a feladattól, a végeredmény pedig igazán szemet gyönyörködtető lett. De honnan az inspiráció?

„ Egy amerikai farmon nőttem fel a ’70-es években, mindannyian Yamaha DT és Honda XL motorokat hajtottunk. Ezzel jártunk ki a csordát ellenőrizni, tehenet fejni, ha meg eljött a hétvége, lecseréltük a büdös gumicsizmát, lemostuk a motort és bementünk vele a városba." - mesélte Greg. Az 1982-es Yamaha XV920 egyetlen előnye, hogy bivalyerős, viszont rengeteg munka volt vele. A blokkot 1000 cm3-re növelték, biztos ami biztos, és az XV1000 TR1 első villáját kapta. Előre 19-es kerék került, hátul pedig maradt a gyári. A segédváz Greg saját keze munkáját dicséri, és természetesen úgy lett kialakítva, hogy a scramblerekre jellemző lapos üléshez illeszkedjen. Ugye mennyivel szebb, mint a nálunk elterjedt kormányhínárral megbolondított változatok !?   

 

yamaha_virago_xv920_cafe_racer_3.jpg

yamaha_virago_xv920_cafe_racer.jpg 

yamaha_virago_xv920_cafe_racer_4.jpg

yamaha_virago_xv920_cafe_racer_1.jpg

yamaha_virago_xv920_cafe_racer_2.jpg 


Eddigi hozzászólások

Webwild: since 1996

Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
Oldal tetejére
Az oldal töltődik...