Miután a fesszabályzó hibájából tüzet fogott az elektromos rendszer, a tulaj úgy döntött elérkezett az ideje egy kis átalakításnak. 192 cm-es magassághoz nehéz jó motort találni, így emberünk első és legfontosabb kérése az volt, hogy ne magzati pózban kelljen ülni a Ducatin.
A Revival Cyclesnél pedig beindult a gépezet, új lábtartó és keskenyebb segédváz készült, amin 12 cm-el hátrébb került az ülés. A lavinát azonban már nem lehetett megállítani mert, ehhez új alumínium tank kellett, és végül az egész motor teljesen át lett alakítva. A váz és a lengőkar nikkelezett, a felnik szénszálasak, a kiflik egyedileg CNC-vel készültek, a kipufogó önmagában egy iparművészeti alkotás. A végeredmény magáért beszél az pedig külön jó hogy most már kevésbé gyúlékony.
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|