A Slippery Eel-el furcsa nevet választott motorjának a svéd PGA Customs, mert a kecses vonalak mellett nem sok közös vonást találunk a vízi élővilág fenti tagjával. Mondjuk ha az egész motort bekennénk vazelinnel és behajítanánk az első folyóba már lehet, hogy tényleg több hasonlóságot fedezhetnénk fel.
A szelepfedeleket kettévágták, ez már évtizedek óta alkalmazott eljárás a régies látvány érdekében, mind a Shoveleknél mind a Sportstereknél. Ez mellett a hengerűrtartalmat 1520 köbcentire növelték, így már igen komoly özvegycsinálási faktorral rendelkezik az erőforrás. Ami azonban könnyen jött, az könnyen is megy, és ez bizony igaz a lóerőkre is. Esetünkben a szívóágon található borzalom gondoskodik a használati érték redukálásáról, mert mint tudjuk, a Linkert karburátornál csak egy rosszabb dolog létezik az életben: két Linkert karburátor (és a hasmenés egy tömött buszon)...
A cikk további része a Wild Magazin most megjelent 217-es számában olvasható
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|