Motorépítésre eddig nem sok gyár buzdított a Harley-Davidsonon kívül, és be kell lássuk a BMW-től vártuk volna ezt legkevésbé. Lehet hogy a vezetőség, a marketingesek, és a tervezők egyszerre bolondultak meg? Vagy jól szervezett tömeghipnózis áldozatai vagyunk, melynek során a gyári motoroktól való félelmet - a BMW-standardofóbiát - ültetik az agyunkba? Még nem is kapható a BMW Nine-T jubileumi modellje, máris mindenki át akarja építeni.
A válasz sokkal egyszerűbb: Az Ola Stenengard tervezőcsapata által kiválasztott építőműhelyekbe előszériás motorokat küldtek, hogy az átépített darabokat marketingfogásként mutogassák - tudjátok mint a rugó formára vágott uborkát a TV Shopban. Így került az egyik példány a berlini Urban Motor műhelyébe ahol aztán ez a szépség született belőle. Peter Dannenber, a műhely tulajdonosa az egyike volt a három motorépítőnek, akik pár hónappal ezelőtt meghívást kaptak egy Nine-T tesztmotorozásra Spanyolországba. Ez még az előtt volt, hogy az újságírók láthatták volna a kész motort. Ekkor született meg az ötlet, hogy mindegyikük kap majd egy motort, amit kedvük szerint átépíthetnek. Hamarosan tehát újabb remekműveket láthatunk.
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|