Sokan az oldalkocsis motort választják téli közlekedésre, mert nehezebb vele szájraesni. Az 1936-os BMW Schneekradnak viszont még egy előnye van: Elakadni sem fog a hóban. A körforgalmakat viszont felejtsd el.
Az elmebetegségi mutatók nagyjából az NSU Kettenkrad szintjén mozogtak annál, aki ezt kifejlesztette. A lánctalp a rendes kerekeken fut, ahol a hátsó kerék egy hatalmas lánckerék formájában biztosítja a meghajtást. Az első keréknél aztán visszafordul és átmegy a kormány fölött, majd elfoglalja a tank helyét és végül az ülés alatt tér vissza. Elsőre azt hinnénk, hogy a fordulóköre valahol egy dízelmozdony és egy óceánjáró hajó közt van, mivel csak egy lánctalppal rendelkezik. A két kerék közt egy négygörgős szerkezettel azonban ívet lehet varázsolni a lánctalpnak, aminek segítségével már közepesen nagy küzdelem árán esetleg be lehetett venni vele egy kanyart.
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|