A 2010-ben alapult El Solitaro MC-nél nem viccelnek. Semmilyen megszokott stílusú motorkerékpár tulajdonlása nem kívánatos. A cél az eredetiség, mármint az, hogy minden egyes tag motorja nemcsak egyedi darab legyen, hanem egy stílusteremtő alkotás is. A Petardo becenévre hallgató Ducati SS 900 esetében ezt a kitételt maximálisan sikerült teljesíteni.
A motor átalakítása során a legfontosabb szempont az volt, hogy minden aktuális trenddel szembemenjen. Az épített motorok világában az elektronika, a kapcsolók és műszerek ördögtől való dolognak számítanak. Esetünkben a középpontban kapnak helyet. Az építő elmondása szerint álszent, értelmetlen hülyeség, ha abba az álomba ringatjuk magunkat, hogy a működéshez szükséges alkatrészek elrejtése miatt lesz letisztult és gyors egy épített motor. A Ducatin gyárilag is minden szem előtt van, és ez sokkal őszintébb, mint egyes japán márkák esetében (újabban a H-D-nál is) mindenféle fedél és tank alá betömködött csirkebelek kuszasága. Látható az üzemanyagpumpa, a trafók, kábelek, a műszerfalról érkező tudásanyag befogadásához pedig 200-as IQ a belépő szint. Az elöl elhelyezett 3 lámpa úgy rúgja fel a stílusokat mint gonosz Ödönke a homokozósvödröt, de legalább bosszút állhatsz, ha egy feledékeny autós reflektorral jön szembe. A végeredmény kicsit Mad Max-es, de mindenképpen egyedi, a tankpanelre pedig csak egyetlen jelzőt használhatunk: túlinformált.
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|