Sógorék nem a legvadabb formaterveikről híresek, legalábbis ha a KTM-re gondolunk. A Johammer viszont teljesen más: egy csiga, egy talicska lítium ion és egy art deco bútor szerelméből született a környezettudatosság jegyében
A motor alumínium vázzal rendelkezik, és a hátsó kerékagyban elhelyezett elektromos motor hajtja. Az első felfüggesztés és az agykormányzás tovább fokozza az őrületet, aminek a csúcspontja a tükör. Itt elfelejtheted a tükörmentesítést, mert itt annak szárain kapott helyet a kormány és nem fordítva. Üldözési mániásoknak tökéletes választás lehet, mert a digitális műszeregység is a visszapillantóban lett elhelyezve.
Az akkumulátorok 2,5-3 óra alatt tölthetők 85-90%-os szintre és nagyjából 200 kilométeres hatótávolságot garantálnak. Ez a nagyobbik 12,7 kilowattórás változatra vonatkozik, de készül egy kisebb változat is 8,3 kilowattórás teljesítménnyel. Sokan azzal érvelnek az elektromos motorok ellen, hogy az akkumulátorok egy-két év alatt elöregszenek és a cseréjük nem gazdaságos. A gyártónak erre is megvan a válasza: 200.000 kilométeres futásteljesítményt garantálnak, és a cellák kapacitása még ezután is eléri az eredeti érték 80%-át. Eddig minden tökéletesnek tűnik annak érdekében, hogy a jegesmedvék vígan éljenek tovább a megszokott jégtábláikon, a baj csak az, hogy egy Johammer J-1-ért 7,1-7,7 millió forintot kell letenni az asztalra. Szegény medvék…
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|