Ónodi Árpád, a kiskunfélegyházi Rocktár Koncertklub vezetője 1997-ben vásárolt oldalkocsis Jawa-t. Fiatalon a sportos haladás volt a szempont így az oldalkocsi a sufniban landolt, hogy több mint másfél évtized múlva már a családi motorozás szolgálatába álljon. A mostani fogat másik tagját, az akkori álommotort 2003-ban sikerült megvásárolnia egy utolsó szériás, szinte vadonatúj Suzuki LS 650 képében.
Első körben az oldalkocsi alváz egy alapos ültetést kapott, de olyat, hogy ha közeledik a jármű, még Kisvakond is lehúzza a fejét. Rövidebb Aprilia teleszkóp és magasabb teleszkóptartó torony készült az Atomic Metalworks műhelyében. Az első villa nyilván nem háromkerekű üzemre lett kifejlesztve, így a tesztkörök alatt a bal kanyarokban olyan csomót kötött magára a két villaszár, hogy tengerészvizsgával lehetett csak kioldozni. Ennek örömére készült egy villamerevítő is, ami a kormány-lengéscsillapító hű harcostársa lett az oldalkocsi ellen vívott háborúban...
Hogy mi köze van Faaker See-nek az oldalkocsis motor létrejöttéhez? Nos, ez már csak akkor derül ki, ha megveszed a Wild Magazin most megjelenő 223-as számát, ahol a cikk további része olvasható
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|