Born to be Wild - élő szövet a fém vázon
Üdvözöl az igazi, hamisítatlan motoros paradicsom, a virtuális Wild!

Hírlevél [7291 fő]


E-mail címed:

 Feliratkozás:

 Leiratkozás:


Cross Bones három keréken

- 2014.07.07.

Reneszánszukat élik az oldalkocsis gépek, mégpedig főként az épített motorok közt. A Shaw Speed & Custom  angliai műhelyéből került ki ez a 2010-es H-D Cross Bones, mellette egy régi BMW oldalkocsival.

Rögtön fel is merülhet a kérdés, hogy miért a jobb oldalra került a hajó, hisz ahol a baloldali közlekedésre vannak berendezkedve ott általában balos oldalkocsit használnak. A válasz egyszerű, a megrendelő libanoni, a motor pedig az ottani közlekedési normáknak kell hogy megfeleljen. A Shaw csapata persze nem érte be annyival, hogy a gyári motor mellé kapcsolnak egy gyári oldalkocsit. A Harley-t teljesen szétkapták, a 16”-os első kerék átadta helyét egy 21”-osnak, az első villa 50 mm-el lett rövidebb, és felkerültek a rögzítési pontok is a vázra. Ez mellett egy vödörnyi Roland Sands Design cucc is megtalálta a helyét. Az oldalkocsi alváz sem maradt érintetlen, 8 cm-es ültetést kapott, és 16 cm-el lett szélesebb a megfelelő stabilitás érdekében, mert az már az elején nyilvánvaló volt, hogy nem 80 km/órás sebességgel fogják használni, mint amire eredetileg tervezve lett. Az angol sportkocsik is jelentős százalékban vannak képviselve, az oldalkocsi ülés egy 1959-es Caterham-ből lett kinyerve, a kerékanya pedig egy Jaguarból.  

Ha többre vagy kíváncsi nézd meg a műhely többi építését itt: 

http://www.shawspeedandcustom.co.uk/bikes

shawsidecar1.jpg

shawsidecar2.jpg

shawsidecar3.jpg

shawsidecar4.jpg

shawsidecar5.jpg    shawsidecar6.jpg




 

 


Eddigi hozzászólások

Webwild: since 1996

Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
Oldal tetejére
Az oldal töltődik...