Reneszánszukat élik az oldalkocsis gépek, mégpedig főként az épített motorok közt. A Shaw Speed & Custom angliai műhelyéből került ki ez a 2010-es H-D Cross Bones, mellette egy régi BMW oldalkocsival.
Rögtön fel is merülhet a kérdés, hogy miért a jobb oldalra került a hajó, hisz ahol a baloldali közlekedésre vannak berendezkedve ott általában balos oldalkocsit használnak. A válasz egyszerű, a megrendelő libanoni, a motor pedig az ottani közlekedési normáknak kell hogy megfeleljen. A Shaw csapata persze nem érte be annyival, hogy a gyári motor mellé kapcsolnak egy gyári oldalkocsit. A Harley-t teljesen szétkapták, a 16”-os első kerék átadta helyét egy 21”-osnak, az első villa 50 mm-el lett rövidebb, és felkerültek a rögzítési pontok is a vázra. Ez mellett egy vödörnyi Roland Sands Design cucc is megtalálta a helyét. Az oldalkocsi alváz sem maradt érintetlen, 8 cm-es ültetést kapott, és 16 cm-el lett szélesebb a megfelelő stabilitás érdekében, mert az már az elején nyilvánvaló volt, hogy nem 80 km/órás sebességgel fogják használni, mint amire eredetileg tervezve lett. Az angol sportkocsik is jelentős százalékban vannak képviselve, az oldalkocsi ülés egy 1959-es Caterham-ből lett kinyerve, a kerékanya pedig egy Jaguarból.
Ha többre vagy kíváncsi nézd meg a műhely többi építését itt:
http://www.shawspeedandcustom.co.uk/bikes
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|