Legénykorunkban népszerű hobbi volt, hogy leharcolt sportmotorokból Harley-Davidsont álmodjunk. De vajon kinek jutna eszébe egy Harley-ból sportmotort készíteni? Ja, bocs Eric Buell…
Az olasz Garage65 műhely köpött már ki magából durvább építést is, gondoljunk csak a Cosmodrive-ra vagy a korábban újságunkban is bemutatott Stargate-ra. Ez a Buell viszont nem ilyen radikális céllal épült, úgy tűnik itt sokkal fontosabb szempont volt, hogyan lehet a lehető leggyorsabban hanyatt esni. Erről egyfelől a brutális 1600 cm3-re hizlalt Buell blokk gondoskodik, másfelől pedig a motor rövidsége. A gyári 132 cm-es tengelytávnál csak az olaszok VB-n történő szereplése lehet rövidebb, és ezen nem sokat segít az egyedi rozsdamentes félkarú lengővilla sem, ami a spam e-mailek szlogenjére építve 5 cm-el hosszabb élményt kínál. A lóerőgyárat két síktolattyús Keihin karburátor eteti az átlátszó tankpanel alatt. De ez még nem minden, mert ha megnézzük a hátsó lánckereket, akkor rájövünk, hogy ehhez képest a gyári lánckerék fogszáma nagyjából a Moszkva téri padon ébredő hajlékony szájában található mennyiséggel egyezik meg...
A cikk további része még több képpel a Wild Magazin most megjelent 225-ös számában olvasható
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|