A múltból meg lehet élni, de csak egy darabig. Ezt bizonyította az elmúlt 15 év csőddel és cégeladással tarkított Indian történelme. A ’40-es évek nagy sárvédős Chief-jének formatervéből már számtalan motorgyár próbált meríteni (a Kawasaki a legpofátlanabbul), többek közt a 2013 óta az Indian gyárat megvásárló Polaris is. A jelenleg kapható három Chief modell alig különbözik egymástól, így a vásárlóközönség erősen behatárolt. Kellett valami sportosabb, de amikor híre ment, hogy érkezik a Scout, kicsit féltem tőle hogy ez is valami rossz utánérzés lesz…hát nem az lett.
A 2015-ös modellpalettát bővíti majd az 1100 köbcentis vízhűtéses blokkal szerelt gép. Az eredeti Scout vonalai csak nagyon halványan vannak jelen, talán a tank formája emlékeztet kicsit a legendás ősre, ami a sportosság jegyében született, akárcsak a 100 lóerős utódja. Egy biztos, a H-D V-Rod eladások csökkenni fognak.
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|