John Fredy Acevedo a drogbárók földjéről vándorolt ki José Luis Torrente szülővárosába Madridba, ahol aztán megalapította a Malicia Indígena motorépítő műhelyt. Na igen, a dolog érthető, hiszen a kolumbiai motorépítő ipar csillaga nem ragyog a legfényesebben, sőt azon is csodálkoznék, ha valaki tudná mit jelent motort építeni.
A koka cserje nevelgetésnél jóval izgalmasabb elfoglaltság meghozta az eredményét, mégpedig Eszmeralda képében. A koncepció egy Sportser blokk és két Yamaha Dragstar kerék köré épült. Az összes többi alkatrész egyedileg készült, természetesen a váz és az első villa is. Utóbbi az Earles villa fordított változata ahol a lengőkar nem előre hanem hátrafelé néz. Dél-amerikai származása ellenére Eszmeralda nem rendelkezik az arrafelé megszokott méretű hátsóval, mindkét gumi 150 mm széles. A blokk sima 883-as Sportster, semmiféle tuningot nem kapott, inkább csak úgy Michael Jacksonosan eltüntették a felszínéről a gyári feketét, és kicsit kipolírozták. A lánckerék fedél ugrott, mint ahogyan a vezérműfedél nagy része is...
A cikk további részét a Wild Magazin most megjelent 226-os számában olvashatod, és ne feledd, ha előfizetsz még mindig egy tank benzin árát spórolod!
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|