Ha a cseh Wildstyle műhely hallatán egyből Roman Bus neve ugrik be, akkor nem tévedsz nagyot. Ez a motor az ő műhelyében készült de nem ő, hanem Zbynek Turecek (innen a ZT elnevezés) építette, igaz Roman segítségével.
A kiindulási alap egy 2070 köbcentis Ultima blokk volt, ami a maga 140 lóerejével már nem gyerekjáték, a hozzá tartozó 48-as Mikuni karburátorral pedig a csillagokat is leszívja az égről. Mivel a sportos vonalvezetés volt a cél, így egy fordított Showa teleszkóp került előre, ami általában jóval merevebb, mint hagyományos társai. A gond csak az, hogy ez egy szimpla csöves vázzal párosítva soha nem lesz érezhető, habár kétségkívül szép darab. A megállás nem lett a véletlenre bízva, az első keréken két 320 mm-es tárcsa figyel 6 dugós Nissin nyergekkel, ennek a kombinációnak a lassító hatását pedig már tényleg csak egy betonfal múlja felül....
A cikk további része még több képpel a Wild Magazin 227-es számában olvasható
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|