Mostantól a csütörtök a Totalcar napja: végre új évaddal jelentkezik Magyarország ikonikus autós magazinja, méghozzá új „helyszínen”, a SportKlubon. A szezon első adásában Winkler Róbert és Bazsó Gábor is külföldön kutatja a legújabb technikákat, előbbi Koppenhágában, utóbbi a Ferrari városában, Maranellóban.
Winkler Róbert megismerkedett a koppenhágai kánikulával – 21 fok – , kipróbálta a közepesen rossz dán ételeket és a mérsékelten jó söröket, de ami ennél is fontosabb, vezethette az első villanyturbós Audit. A műsorvezető egy versenypályán tesztelte a turbotechnika újdonságát. „Vannak bátor vállalatok, az Audi például ilyen. Versenypályás tesztelés előtt nem terrorizálnak mindenféle szabállyal, és hogy mindenképpen maradj a felvezető autó mögött; a felvezető autó eleve olyan tempóban megy, hogy képtelenség utolérni. Az első kanyarban úgyis halálra rémül az ember, bár nem tudom, ebben nekik mi a jó, amikor egy felbecsülhetetlen értékű prototípusba ültetnek embereket, akiket nem is ismernek” – mondta Winkler. Hogy mi az ítélete az elektromos turbóról, az a műsorból kiderül.
Míg kollégája északon üldözte a pace-cart, Bazsó – Karotta – Gábor a legújabb Ferrarit, a 560 lóerős California T-t tesztelte a Maranello körüli utakon. „A 2000-es évek eleje óta nincs rossz Ferrari és a California is remekül sikerült, szürreálisan gyors ez az autó. Minden ízében Ferrari, aprólékosan kidolgozott, szinte tökéletes” – mondta a műsorvezető. Karotta saját Datsun 260Z kocsija, a „Hangyász” is bivalyerős darab, nem ijed meg a versenygépektől, mégsem szeret méregdrága autókkal forgatni. „Mindketten gyűlöljük, ha kölcsönkért, drága kocsit kell tesztelnünk, hiszen muszáj feszegetnünk a határokat, de nem akarunk közben arra gondolni, hogy az autó árát hány éven keresztül törlesztjük majd. Hatalmas szerencse, hogy eddig megúsztuk baleset nélkül” – mondta.
Totalcar, november 6-tól minden csütörtökön 20:00-tól a SportKlubon.
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|