Born to be Wild - élő szövet a fém vázon
Üdvözöl az igazi, hamisítatlan motoros paradicsom, a virtuális Wild!

Hírlevél [7291 fő]


E-mail címed:

 Feliratkozás:

 Leiratkozás:


Telihold Bad Salzuflen felett

- 2014.12.11.

Az Akrapovic elsősorban sportmotorokhoz gyárt kiváló minőségű dobokat, miért akarnának ők Harley-Davidsont építeni reklám célból? És miért pont olyat, amin egyáltalán nem kap szerepet a kipufogó? A Full Moon már a második ilyen húzásuk. 

Jelen állás szerint a vezetőség kerékfetisiszta gondolkodásmódját nevezhetjük meg a fenti kérdések válaszaként, hiszen az előző S&S blokkos építésük is hatalmas 26”-os méretű kerekeken gördült, amit a teli megjelenés még nagyobbá tett. Most emelték a tétet, mert a Full Moon elnevezésű, erősen art-decoba hajló építés elöl már 30”-os szénszálas felnit kapott. Persze ez még nem a legnagyobb, hiszen láttunk már 32”-os első kerekű baggert is. A motort ugyanúgy a szlovén Dreamachine Motorcycles készítette, mint az előzőt. Ezúttal is S&S blokk került a gépbe, de egy jóval szelídebb 1524 köbcentis Knucklehead utánzat. Itt-ott találunk még ugyan szénszálat, de a burkolat lemezmunka, ami nem kis teljesítmény. Ez alatt csak sejteni tudjuk az Akrapovic dobokat, amikből jóformán semmi sem látszik. A telihold a múlt hétvégén Bad Salzuflenben megrendezett Custombike show-n ragyogott fel.  

241724_akrapovicindex.jpg

241722_akrapovic3.jpg

241721_akrapovic2.jpg 241723_akrapovic4.jpg

Az Akrapovic megrendelésére készített első motor, a Morsus 

akrapovic_morsus_custom_motorcycle_02_1024x768.jpg



Eddigi hozzászólások

Webwild: since 1996

Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
Oldal tetejére
Az oldal töltődik...