Az Akrapovic elsősorban sportmotorokhoz gyárt kiváló minőségű dobokat, miért akarnának ők Harley-Davidsont építeni reklám célból? És miért pont olyat, amin egyáltalán nem kap szerepet a kipufogó? A Full Moon már a második ilyen húzásuk.
Jelen állás szerint a vezetőség kerékfetisiszta gondolkodásmódját nevezhetjük meg a fenti kérdések válaszaként, hiszen az előző S&S blokkos építésük is hatalmas 26”-os méretű kerekeken gördült, amit a teli megjelenés még nagyobbá tett. Most emelték a tétet, mert a Full Moon elnevezésű, erősen art-decoba hajló építés elöl már 30”-os szénszálas felnit kapott. Persze ez még nem a legnagyobb, hiszen láttunk már 32”-os első kerekű baggert is. A motort ugyanúgy a szlovén Dreamachine Motorcycles készítette, mint az előzőt. Ezúttal is S&S blokk került a gépbe, de egy jóval szelídebb 1524 köbcentis Knucklehead utánzat. Itt-ott találunk még ugyan szénszálat, de a burkolat lemezmunka, ami nem kis teljesítmény. Ez alatt csak sejteni tudjuk az Akrapovic dobokat, amikből jóformán semmi sem látszik. A telihold a múlt hétvégén Bad Salzuflenben megrendezett Custombike show-n ragyogott fel.
Az Akrapovic megrendelésére készített első motor, a Morsus
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|