Arnonak ez a sokadik LS építése, és ezúttal teljesen új technikát alkalmazott a motor készítése során. Miután a gyári vázat lemerevítette, fogott egy talicskára való lyukat és körüllemezelte. A másik elmélet szerint három műszakot töltött az állványos fúró mellett mialatt elkészítette a tank és a lámpa feletti lemezeket, valamint a két sárvédő tartót. Elöl különösen érdekes a helyzet mert tartó ugyan van de sárvédő nincs.
A fékkel hasonló a helyzet, csak pont fordítva. Mondhatnám példának a középiskolás angoltanárnőmet is: elöl rendben van, de hátul semmi. Arno a „hogyan essünk szájra a leggyorsabban” szakkör oszlopos tagja lehet, hiszen egy esős úton csak az első fékbe kapaszkodni nem életbiztosítás. Azért egy Slick Chick feliratú dísztárcsára futotta, hogy legalább a fék látványának illúziója biztosítva legyen. A blokk teljes felújítást kapott, majd jöhetett a kompresszor. A turbónyomással biztos nincs gond, a berendezés nagyjából négyszer ennyi köbcentit etet gyárilag. Egyébként az egész ötlet onnan fakadt, hogy valamivel ki kellett tölteni a helyet a megnyújtott vázban, erre a célra pedig sokkal alkalmasabb egy fél méteres kompresszor, mint egy aprócska 40 mm-es Dellorto karburátor. A levegő tömörítő berendezés egyébként a főtengely végéről szíjjal kapja a hajtást. A gyári szíjas szekunderhajtás viszont láncosra alakult, miután a váz 10 cm-es nyújtást kapott...
A cikk további részét a Wild Magazin 230-as számában olvashatod
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|