Promóciós motor, azért született, hogy a felvidéki BLC Racing valami komolyabb építéssel is előrukkoljon. De nem holmi show bike ez: járóképes, és talán jön az EMAT-ra is.
A játék neve egy 1975-ös Harley-Davidson XLH 1000. Bacul azért választotta ezt a blokkot, mert ennek még a jobb oldalán van kivezetve a váltó, ő ugyanis mindenféleképpen kéziváltós motorban gondolkodott. Tavaly június elején rendelte meg, de az erőmű csak decemberre érkezett meg Amerikából.
A Paughco-tól rendelt váz bezzeg gyorsan megjött, ezért úgy kellett azt átalakítaniuk, hogy a blokk távolléte miatt csak halvány sejtéseik lehettek például arról, hogyan fog elhelyezkedni az olajtank, hova kerülnek majd a lábtartók, és a gyári önindító kiiktatása is okozott néhány álmatlan éjszakát hőseinknek. Az Ironhead megérkezése után aztán fény derült néhány előre nem látott problémára, jött tehát minden építők „álma”, az újratervezés, de idén májusra összeállt a gép… igaz, az egy airbrush nélküli verzió volt.
A teljes cikkért keresd a januári Wildot az újságosoknál!
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|