Battle of the Kings – a világ egyik legrangosabb versenye, ahol a Harley-Davidson Dark Custom motorművészet kiválóságai, az egyedi építésű custom motorok szállnak harcba egymással a végső győzelemért, a Custom King címért.
2016-ban a közép-kelet európai régióban 13 H-D márkakereskedés versenyzik, a harc elkezdődött, a custom gépekre április 18-ig lehet szavazni. A Harley-Davidson Budapest csapata idén egy minden ízében sportos, vagány, sötét vassal indul a megmérettetésen. Ismerd meg a magyar versenyzőt és szavazatoddal állj mellé a harcmezőn.
Adott egy gyári Sportster Iron 883, a dark custom család ikonikus tagja, amely önmagában is a nyers, koromfekete, lecsupaszított custom erő képviselője – hogyan lehet ebből még többet kihozni? A válasz egyszerű, nem kell más hozzá, mint szenvedély a motorozás iránt, lázadás a konvenciókkal szemben, egy merész koncepció és alázatos munka.
Motorépítésnél a művészi koncepció és a magas fokú szakértelem együttese hozza létre azt a műalkotást, amelyet később nem a múzeumok falán csodálhatunk meg, hanem valódi környezetében, az utcán, utakon, az aszfalton végigdübörögve.
Bemutatjuk a Harley-Davidson Budapest által épített custom gépet, a világverseny magyar versenyzőjét. Egy dögös, dinamikus, vagány és minden ízében sportos motort ismerhetünk meg, egy olyan gépet, amely már első látásra tűzbe hoz. A sötét vas minden apró részletében magában hordozza a dark custom stílusjegyeket és a lázadás esszenciáját.
Az inspirációt egy igazi klasszikus, a Willie G. Davidson által, a 70-es években épített Sportster XLCR adta, amely abban az időben nemcsak csúcsmodell volt, de egyben a dinamikus, sportos motor megtestesítője is. Az inspiráció másik forrását, egy ugyancsak klasszikus, de a filmművészet alkotása, a Mad Max film adta. Ennek eredőjeként a régi modellt 21. századi köntösbe burkolva, a legmodernebb technikával és teljesítménnyel ellátva született meg a custom motor.
Az átépítés során 85%-ban Harley-alkatrészek kerültek felhasználásra, így a vasról hamisítatlan Harley-stíluselemek köszönnek vissza. Összességében a motor formája kecses, de dögös, arányos, áramvonalas, néhol aszimmetrikus, ami miatt egyszerre harmonikus és egyedi.
A gyári- és a módosított custom alkatrészek harmóniája egy teljes egészet alkot. A lakk fekete fényezés, az egyedi, hangsúlyos fej- és faridom, és custom kipufogó együttese adja meg a motor dögös, vagány jellegét. Tovább hangsúlyozva a sportos design-t a szíjhatást láncra cserélték a tradicionális megjelenés jegyében és az egészet megfejelték az első és hátsó led-es fényszórók beépítésével.
A stíluselemek mellett a teljesítmény és használhatóság se szenvedett csorbát, a gép pont annyira van csak leültetve, hogy az éles kanyarokban, szerpentinen is a maximumot hozza. A hangja, a nyitott végű kipufogónak köszönhetően leginkább egy ’üvöltő sakálhoz’ hasonlít, csak erős idegzetűeknek ajánlott.
Szavazni itt tudsz: https://customkings.harley-davidson.com/hu_HU/
Műszaki specifikáció:
Modell: XL883N Iron
Évjárat: 2016
Váz: Gyári H-D módosítva
Blokk: Gyári
Kormánykifli: Custom
Első villa: H-D XR
Lengővilla: Gyári H-D XR módosítva
Első kerék: Custom
Hátsó kerék: Custom
Első lámpa: Gyári H-D Led
Hátsó lámpa: Zodiac Led
Fényezés: Sapka Művek
Kézi (egyedi) munka: Fejidom, Tank, Faridom, Kipufogó
Különlegességek: Szekunder hajtás lánc
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|