"A norvégiai Velfjord valóságos kis téli paradicsom piros tetejű házaival, az őt körülölelő hegyekkel, a fjordokkal, a tavakkal és az ősi legendákról mesélő erdőkkel. Az északi-sarkkörtől 100 km-re délre található településtől a legközelebbi város gyenge ötórás autózás után érhető csak el, emiatt a helyi farmereknek nem is oly rég még elég nagy problémát jelentett, ha gépeik meghibásodtak.
Egészen addig volt ez így, amíg oda nem költözött egy holland ezermester, aki innentől kezdve elvállalta a rakoncátlankodó masinák javítását, karbantartását, és amikor véget ért a napi „robot”, kedvenc időtöltésének, a motorépítésnek hódolt.
Roel Scheffers őrületes bringái közül egyet most a Wild olvasóinak is bemutatunk.
Roel négy éve még Hollandiában élt, ekkor vásárolta meg a GTS1000-t, mely motorkerékpár még gyári állapotában is elég ritkának számít. A James Parker által tervezett, az egyoldali első felfüggesztést tökélyre vivő RADD futómű beépítése ugyanis jelentősen megdrágította a motor árát, ám a potenciális vásárlók leszarták az állítólagosan így jelentősen megnövekedett stabilitást, és a Yamaha a GTS 1993-as bevezetése után néhány évvel – érdeklődés hiányában – kénytelen volt leállítani a motor gyártását.
Nem kis fába vágta tehát a fejszéjét Roel…"
A teljes cikket keresd a Wild szeptemberi, 250. számában!
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|