"A sztori külföldön kezdődött. Tavaly ősszel Balázs lőtt egy 2005-ös gyártású Triumph Thruxton 900-at Luxemburgban. Majd a frissen szerzett vassal Pisti egy szép napsütéses januári napon kimotorozott a Gigába. Mindez mínusz 4 fokban történt meg.
Külföldről érkezett motor lévén a forgalomba helyezés után kezdődhetett csak az építés. Café racer volt az irány, a legfontosabb stílusjegyeivel együtt. A korszerű megoldások útján teljesen „átlátszóvá” kellett üresíteni a vázat, ledobálni róla mindent, ami belerondíthat a koncepcióba. Így a légszűrőház, az oldalburkolatok száműzve lettek, az akku és a néhány nélkülözhetetlen elektromos kütyü pedig áthelyezésre kerültek, mégpedig úgy, hogy ne zavarjanak bele a letisztult látványba.
A váz átalakítása után a szobrászkodás következett. Gyakorlatilag nulláról készült a tank, bár a felső palástja nyomokban tartalmazhat hetvenes évekbeli Suzuki GS elemeket. A tanksapka angol stílusú, felpattintós működésű, ami szintén a régies hatást fokozza. Az eredeti, műanyag első sárvédő helyére is fémből készült darab került, és természetesen a „café púp” is a Gigamachine fémszobrászainak munkáját dícséri."
A teljes cikkért keresd a Wild magazin januéri, 254. számát az újségosoknál!
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|