"A szegedi Lowlander Cycles műhely EMAT-on megjelenő alkotása ügyesen tette nem felismerhetővé az alapmodellt.
A V-Rod szegedi műhelybe érkezésekor Andrásnak nem voltak konkrét tervei, csak annyit tudott, hogy az eddig általa látott építések nem igazán tetszettek neki. A neten rengeteg, többnyire egy-két cég műanyag idomszettjéből álló V-Rod átalakítás található, ő viszont valami egészen más vonalat szeretett volna.
Ez a típus elég nehéz feladat elé állítja az építőket. A blokk feletti vázrésszel ugyanis csak nagy munkával lehet bármit is kezdeni, így az meghatározó eleme marad a legtöbb módosításnak. Ami nem baj, mert egyáltalán nem csúnya, de ha ránézel, egyből rávágod, hogy ez egy V-Rod, csak pl. szélesebb kerékkel, sárvédővel… és itt folytathatnánk a sort.
Misi, a szegedi műhely mestere azonban rátalált az Andrásnak is tetsző, ideális megoldásra:
– „Mivel takarjam el azt a széles vázat? Talán legyen ott a légbeömlő?”
Andrásnak azonnal megtetszett az ötlet, így a csapásirány már meg is volt...
Két nyarat ívelt át az építése, mert András mindenképpen egy hosszú szezont akart eltölteni a nyeregben.
A végeredmény egy része fémlemezből, egy része padig alumíniumból készült.
A légbeömlő mögött valójában az indexek vannak, de a gyári km óra is a tankelem módosításába került bele. Fémlemezből készült a kiegészítés, akárcsak az egyedi ülés alatti karosszéria elem. A hátsó sárvédő végében és a két oldalán saját építésű hátsó lámpa, illetve indexek laknak. Nagyjából ez volt az első tél termése, majd jöhetett a nyár."
A teljes cikkért keresd a Wild magazin szeptemberi számát az újságosoknál!
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|