"Kétségtelenül lehet valami perverz élvezet abban, ha valaki vesz egy rendőrségtől leselejtezett motorkerékpárt, és rendbe hozza, hogy majd azzal gyakorlatozzon vígan a közutakon. De mit mondhatunk egy olyan arcra, aki nem áll meg ennél a pontnál, hanem szétkapja és átépíti a zsarumotort, végül NOS-t és kompresszort telepít rá, hogy az újjászületett rettenetet dragversenyeken állítsa csatasorba?
Dani a svájci VTR Customs-ból nem tréfál. Három éve egyszer már megalkotta a Polizia Uno BMW-t, de most, a Sultans of Sprint kihívására teremtményét nagyobbá, szebbé és ezerszer gonoszabbá tette, mint amilyen az R80RT eredetileg volt!
A Polizia Uno (nem sikerült kideríteni, hogy neve ellenére miért a „Polizei” felirat került a tankjára) alapjául szolgáló gépezetet Dani egyenesen a svájci rendőrségtől vásárolta meg, miután egy borongós, nyálkás, esős őszi napon a bringával szolgálat közben rendkívüli esemény történt. Az 1988-as motorkerékpár az órája szerint 100 000 kilométert futott, s miután Dani teljesen átalakította, nagy kedvencévé vált az európai gyorsulási versenyeknek. A 2016-os Glemseck-en bronzérmes is lett, de aztán történt valami…
Mégpedig az, hogy egyrészt a versenykövetelmények váltak egyre erősebbé, másrészt a nézők is évről-évre többet és szebbet akartak látni. Dani szomorúan vette észre, hogy villámgyorsan elmúlt az újdonság varázsa, és a rengeteg szeszikétől másállapotba került zsűri már nem f*ssa le azonnal a bokáját a kis bumfordi tankkal ellátott rendőrségi Bömös színre lépésének pillanatában."
A teljes cikkért keresd a Wild magazin júliusi számát az újságosoknál!
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|