"Todd „Gilby” Gilbertson újra megcsinálta! Itt az új, radikális, inspiráló és egyben ellentmondásos projekt. A Gilbzilla egy dübörgő, tüzet lélegző radikális custom, nincs benne semmi kompromisszum. Inkább műtárgy, mint napi használatú motorkerékpár – de nem is volt más a cél...
A Gilby’s Street Dept. műhely új motorját két M 45-ös kompresszor tömi tele üzemanyaggal, hogy a 103 köbincses Twin Cam sokkal több lóerőt biztosítson az indokoltnál. Vigyázz, mert itt van egy új szörny a városban!
Egyre ritkábbak azok a rendkívüli emberek, akik az elkeskenyedett ösvényektől függetlenül igazán új utakat tudnak nyitni. Érdemes felvetni, hogy talán kevés már az új út?
Persze vannak néha őrült custombike-osok, még a XXI. század első évtizedeiben is. A Gilbzilla pedig amellett, hogy új utat keres, ugyanakkor és egyben az elődök normái által létrehozott, extravagáns, feltűnést keltő őrület.
Todd Gilbertson tisztában van vele, és tudja, hogy nem kérheti mindenkinek a csodálatát, elismerését. Tapasztalta, hogy sokaknak nem tetszettek a korábbi, tematikus építései – de ez nem akadályozta meg, hogy építsen egy másik kétkerekű szörnyet, újra és újra.
– Szeretek olyan dolgokat építeni, amelyeket még soha nem láttak, mert nem tartom magamat követőnek. Szeretek építeni dolgokat a saját gondolkodásmódommal, és mindig kihívás, hogy minden egyes építéshez valami másra jöjjek rá, mivel teszem különlegesebbé. Szeretem a kihívásokat... – mondja Gilby.
Mivel közel 30 éve a custom üzletágban van, Todd az amerikai építő piac egyik valódi „allroundere”. Létrehozta a saját fémlemez megmunkálóját, festő- és lakkozóüzemét, és számos saját kiegészítőjét gyártja sorozatban. Minden motorkerékpárja kompakt és egyedi, az alkatrészek többsége pedig egy kézből, tőle származik.
És most itt ez a... Mi is?
Amint azt a kiválasztott projektnév mutatja, a Gilbzilla maga egy jelenség. Nagy, nagyobb, sőt, legnagyobb. Így kezdett Gilby, hogy megvolt az impozáns név.
És a folytatás? Gilby nem kevesebb, mint két darab M45-ös kompresszorral és – hasonlóan nagyméretű – Weber porlasztóval táplálja a szörnyeteg lüktető szívét nyers energiával. Mivel a szívócsonkok a motor bal és jobb oldalán helyezkednek el a szokatlan megjelenés megteremtése érdekében, a Weber-ek pedig magasra tornyosulnak a kompresszoroktól, elképesztően külön életet él az üzemanyag-ellátó rendszer..."
A teljes cikkért keresd a Wild magazin szeptemberi számát az újságosoknál!
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|