A Brickyard killer története 4 éve kezdődött és még mindig nincs kész. De már csak 402 méterre van a céltól.
Minden a Mainzi Európabajnokságon kezdődött, még 2007-ben, amikor a svéd Peder Johanson a Hogtech-től, találkozott Paul Funk-kal, aki a V-twin blokkok tökéletesítésének szentelte az életét. Így született meg az ötlet, hogy megépítik a világtörténelem legerősebb Knucklehead-jét.
A blokk teljesen át lett tervezve, nikaszilos hengerekkel, Barnett kuplunggal, Jims és S&S alkatrészekkel a főtengelyben, a hengerfej pedig csak kívülről emlékeztet az egykor 40 lóerős 1000-es gyári modellére. Azonban az igazi büntetés az1800 cm3-es blokk számra az Eaton M45 kompresszor és a kéttorkú Edelbrock porlasztó. A pilóta számára pedig a bal könyök mellett forgó kompresszor szíj és a jobb oldalon a kormányvég szélességéig kiálló karburátor.
A motor már üzemel és csak a végső beállítások vannak hátra, de Paul szerint csak akkor lesz kész, ha legalább egy versenyt megnyertek vele.
Építő: Hogtech & Paul Funk
Helyszín: Eskilstuna, Svédország
Motor neve: Brickyardkiller
Blokk: 1800 cc Knuckle, újratervezve
Váltó: 5 sebességes
Váz: Hogtech/ Paul Funk Design, merevváz
Első villa: Hogtech/Hyperpro/ Paul Funk Design
Villaszög: 40 deg.
Első kerék: 17" 40 küllős/ Hogtech agy, Dunlop gumival
Hátsó kerék: 15" Halibrand magnézium, Micky Thompson Drag slickgumi
Első fék: nincs
Hátsó fék: Hidraulikus dobfék, egyedi bordás fékfedéllel
Fényezés: sziszegős palackkal, kályhaezüstre
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|