Az elmúlt héten kiszállították az első Nortonokat az izgatott olaszországi vevőknek. És hamarosan további motorokat küldenek Kanadába és az USA-ba promóciós céllal.
Úgy tűnik a Triumph sikersztorija után a Norton gyárat is felélesztették hamvaiból. Az elmúlt évek fejlesztései nyomán 3 különböző 961 köbcentis modellel álltak elő. Az mondjuk tény, hogy a Cafe Racer, a Commando, vagy a Sport típus szinte csak a nevében különbözik egymástól. Mindegyiket ugyanaz a soros kéthengeres, léghűtéses blokk hajtja, amely 80 lóerőt ad le 6500-as fordulaton. Hengerenként két szelep, nyomórudas vezérlés, semmi extra gondolhatnánk, viszont az örökkévalóság utolsó napjáig kitart. A váz hasonló elgondolás alapján acélcső, a rugóstagokat az Öhlins, a fékeket pedig a Brembo szállítja.
A gyár kihangsúlyozza, hogy a motorokat 100%-ban brit munkások építik és a távolkeleti alkatrészek mennyiségét a minimálisra csökkentették, ennek ellenére a 13.250 Font-os ár azért kicsit erősen hangzik.
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|