Max a négy kerekűek világából váltott az épített motorok felé. Nem autókkal foglalkozott, az egyik legjobb gördeszkás volt San Franciscoban, ma pedig az egyik legjobb motorépítő a környéken.
Az első motorja egy Shovel volt, de ne hidd hogy zsíros bankszámlájáról pattintotta le az összeget. A ’80-as években ez volt a legolcsóbb motor az USA-ban, főleg hogy kosárban volt. Lókupec képességeit kamatoztatva a börzéket járta és mindent beszerzett ami hiányzott, meg olyat is ami nem. A városban ismert lett arról, hogy az általa épített motorok jól motorozhatóak, és mind a ’60-as évek végi Frisco-I stílust követik. A jól motorozhatóság nem feltétlen jelenti a dupla tárcsaféket, általában elöl nem használ féket, mégis képes elképesztő mutatványokra, akár ilyenekre is: http://www.youtube.com/watch?v=fbqEGO51J78
Co-val elvből nem hegeszt, azzal csak gyorsan lehet dolgozni, így inkább Oxi-acetilénnek ragasztja a fémet, hogy lelassítsa az időt. Tervei közt szerepel egy igazi show-bike is, de elmondása szerint a motorozás mindig előtérbe kerül az építés során, és az egész elmegy a vezethetőség felé. Gyakran tesz nagyobb túrákat, de szinte semmit nem visz magával egy hálózsákon kívül. “Nincs is másra szükség, hisz az egész világ egy nagy sörnyitó, ami pedig nem sörnyitó az kalapács. Ezen kívül csak gyorskötözőre van szükségem”
Max blogja elárul egy-két részletet a régi Frico környéki motoros életről: http://4qconditioning.blogspot.com
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|