Igen, és nem is akárhogy. A V6-os 161 lóerős erőforrás a világtörténelem legkisebb hengerszögével rendelkezik. Mindössze 15 fok, ami segít, hogy kellően kompakt maradjon az 1218 cm3-es blokk, amiben három vezérműtengely, grafitos vezérműlánc kenési rendszer és hasonló finomságok is helyet kaptak. További érdekesség, hogy a keresztben elhelyezett blokk hátsó hengereinek kipufogói is előre indulnak ügyesen átfűzve magukat az első hengerfejen.
Az 1920-ban alapított márka méltó utóda lehet az új Horex, hisz nem kisebb nevek állnak a fejlesztés mögött, mint a Rolls Royce, a Bosch, vagy a VW. A pénzügyi támogatást a Német Gazdasági és Technológiai Minisztérium állja, így talán nem lesz tiszavirág életű a projekt.
A tömege nem kevesebb mint 250 kg, amivel minden bizonnyal a power cruiserek egyre népesebb táborát gyarapítja majd, a Triumph Rocket, a Yamaha V-Max vagy a Ducati Diavel mellett.
A gyártás pár héten belül megindul, tömegcikk viszont nem lesz belőle, minden egyes példány megrendelésre készül majd, csak a jóisten tudja milyen áron.
Emlékeztek még erre? Ez is Horex (legalábbis a blokk), és a Wild kb. 10 évvel ezelőtti számában volt bemutatva.
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|