Elöl 110/80, hátul 120/80 a 18 hüvelykes eredeti kerekeken, egyedi váz, egyedi sárvédők és saját tervezésű futómű. A tank íve rettenetesen el van találva a formához, az ülésben ötletesen folytatódik, és fejeződik be. A Honda CB125 sosem volt szép motor, mégis évtizedekig gyártották, volt is rá kereslet. A piac sajátos jellemzője, hogy amelyik motor nem túl szép, hiába a számos praktikus és technikailag fantasztikus megoldás, ha a formavilág nem érint meg sehogy, nem lesz szeretett a típus. A közepesen csúnyácska CB 125 használati értéke igen nagy a mai napig is az ázsiai országok lakói körében, hiszen az öreg, léghűtéses, kétszelepes, egyhengeres blokk híresen tartós és igen megbízható konstrukció.
Érdekes dolog kisköbcentis motorokból építeni, de természetesen akad a világon olyan mester, aki ennek lett a specialistája. Mondjuk, nem a szomszédban tudunk bejelentkezni, ha hasonló gép építésében járatos és gyakorlott mestert keresünk, hanem egy picivel távolabb. Egészen Indonéziáig kell villamosozni, ott már mindenki ismeri az alkotót: Agus Darizt, a Darizt Design építőműhely tulajdonosát.
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|