A 60-as évek végén, a hippy korszak közepén, a japánok teljesen másfajta füsttel mérgezték magukat mint az amerikaiak. Ez is az agyra hatott, és többnyire komoly függőség is kialakult.
A kétütemű olajszag elválaszthatalan részét képezi a japán motorgyártásnak. A négyüteműeket csak ekkor kezdték komolyabban fejleszteni, többnyire Európai alapokra építkezve, és ezek még harmatgyengék voltak az ekkorra már kiforrott kétüteműekhez képest. A T 500 47 lóreje induláskor biztosan nem fog 10 méteres gumicsíkor rajzolni az aszfaltra, de ebből a modellből készült 65 lóerős változat is.
Boris “Bob” Guynes motorépítő Ron Grant motorversenyzővel közösen hozták össze ezt a verseny replikát. Ron-nak már volt tapasztalat mivel lehet gyorsabá tenni egy T 500-ast, (régebben a Suzuki csapatban versenyzett) így az eredmény nemcsak szép, hanem gyors is lett.
R
minu.me/-ketkereken
minu.me/-ketkereken
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|