Kisszériás belpiacos japán? Nem! John Ryland építette egy XL600R-ből Katee Sackhoff amerikai színésznőnek, innen a KT jelölés.
Enduronak a szántásban a helye, nem a motorépítő műhelyben. Legalábbis eddig így gondoltuk. John Ryland viszont bebizonyította az ellenkezőjét, mert a sokadik enduro kerül ki a keze közül, igaz a terepes képességeitől megfosztva. Ezúttal a szokásosnál is nagyobb építői szabadsággal rendelkezett, Katee egyetlen kérése annyi volt, hogy a lábtartók ne kerüljenek hátrébb a gyárinál.
Az eredeti ’87-es villa helyére egy Kawasaki ZX 6 fordított villája került, hátulra 2006-os Triumph Sprint félkarú lengővillája. A váz és a lengővilla is szigetországból származik, de ezek a szigetek a világ két legtávolabbi pontján helyezkednek el, így a legnehezebb feladat e kettőnek az összedolgozása volt. Egy Progressive Suspension 465 rugóstag csillapít, aminek a Honda CB 350 tank alatt kellett kiképezni felfüggesztést. A 180-as hátsó gumi sokat dob a látványon, akárcsak az ülés felfelé ívelő vonala, vagy az egy oldalra kivezetett kipufogókönyökök.
A Cafe Racer TV folyamatosan rögzítette az építés fázisait, és akkor is ott voltak, amikor Katee megpróbálta berúgni. Egy törékeny nő, életében először, egy 600-as egyhengeres endurot…csak óvatosan, igazán kár lenne azokért a szép lábakért
(R)
Micsoda névválasztás... ;)
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|