Több száz Kawasaki színezte zöldre a Hungaroringet múlt pénteken a japán márka tradicionális évadzáró rendezvényén, a Lime Party-n. Az 500-nál is több résztvevőnek azonban korántsem kellett megelégedni azzal, hogy részesei lehetnek a mogyoródi aszfaltcsík nem mindennapi látványképének, mivel az idei zöld citrom bulin is jócskán akadt mit csinálni.
Egy rendezvénysorozat esetében talán az egyik legnagyobb fejtörést mindig az okozza, hogy miként lehet többet nyújtani a korábbi évek eseményeinél. A 2012-es Olimpiai Játékok megnyitóját celebráló világhírű rendező, Danny Boyle például egyenesen lehetetlennek találta ezt, és így csak arra törekedett, hogy a londoni gála más legyen, mint a pekingi. Noha a Lime Party nincs egy súlycsoportban az ötkarikás játékokkal, azért a maga nemében igencsak jelentősnek tekinthető. Éppen ezért a Kawasaki hazai képviselte igyekezett önmagát felülmúlni, de úgy próbált meg újítani, mást, újat, többet nyújtani, hogy megőrizze a rendezvény hagyományos elemeit is, amelyek fémjelzik az eseményt.
Így természetesen ezúttal is volt lehetőség a pályamotorozásra, amely továbbra is a dzsembori alfája és omegája maradt, azonban számos további érdekes és szórakoztató program közül is válogathattak a résztvevők. Míg a pályán a száguldást próbálhatták ki a kawások, addig a Kawa-Khana arra adott módot, hogy kisebb sebesség mellett is tesztelhessék magukat. Az ingyenes átvizsgálási lehetőség révén pedig bárki a masinájának állapotát is felmérhette. Az „It’s my lime” nevet viselő Kawasaki termékek kiállítása és versenye mellett Ride for Life bemutató is szórakoztatatta a közönséget, sőt aki érzett magában megfelelő indíttatást az még Kawa relikviát is pingáltathatott magára. Aki pedig megéhezett, tradicionális hazai ízeket élvezve és stílszerűen limeonádét kortyolgatva is kikapcsolódhatott a magyar virtus és a japán csúcstechnológia találkozásából született közösség grandiózus heppeningjén. A rendezvény újabb példája volt annak, hogy a márka hazai képviselete kiemelt figyelmet fordít ügyfeleire, a termékkínálaton és szolgáltatásokon felül komoly hangsúlyt fektet arra a márkaértékre is, amely a Kawasaki tulajdonosokat összekapcsolja és közösségé kovácsolja, amelynek életében a hazai képviselet aktív részt vállalt eddig is és a Lime Party után is.
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|