Itthon a segédmotor sokkal inkább célszerszám, mint önmagunk kifejezése. Építésnél a nagyköbcenti a menő, pedig az Imperial Cycles biciklijei sokkal szórakoztatóbbak, mint a 300-as kerék.
Az elmélet nagyszerűen működik: Vissza a gyökerekhez! A legelső motorkerékpárok tulajdonképpen bicikli vázba sután beépített harmatgyenge blokkok voltak. Eric és Jerome a nyugati parton ezt az utat követi, de modern blokkokat használnak és teljesen egyedi körítést adnak hozzá. A vevő választja ki kereket, a tankot és a vázat, ők pedig összeszerelik. Külön-külön is megvásárolhatók az alkatrészek, vagy „rolling chassis”-ként, és akkor bármilyen erőművet beletehetsz. A köbcenti növekedésével viszont a túlélési esélyed hatványozottan csökken. Az elöl-hátul rugózatlan váznak megvannak a korlátai. A legerősebb, amit használnak az egy 3,27 lóerős Kawasaki gokart motor, de egy ügyfél négyütemű Honda blokkot szerelt be, amivel elérte a 80 km/órás sebességet is.
(R)
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|