Tudtam én, hogy a köbcenti és lóerő iránti olthatatlan megalomán vágy ide vezet. A kecses csepptankos cirkálóból ormótlan 1400 cm3-es vízhűtéses power cruiser lett.
A Moto Guzzi olyan, mint egy rossz kurva. Kézről kézre jár, és mindenki valami teljesen mást lát benne. Seimm, De Tomaso, Aprilia, Piaggio, ők adták egymásnak a kilincset 1967 óta. 2013-ra, akárcsak a BMW, a Guzzi is elérte a léghűtés határait, és a plusz lóerők iránti vágy erősebb volt a hagyományoknál.
A California új power cruiser design-ja felrúgja a múltat a holdig. Viszont kapunk cserébe valami teljesen mást, ami eddig nem volt. A felnik külön figyelmet érdemelnek, nem akármilyen technológiával öntötték őket.
Szerencsére a V7 család újabb tagokkal bővül jövőre, és visszahoz valamit a ’70-es ’80-as évekből.
(R)
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|