Axel Budde Hamburgi műhelyéből minden évben kigördül néhány Guzzi, többnyire cafe racer stílusban. A látvány mellett komoly tuningot is kapott a blokk, így a nyeregbe ülve úgy szökik fel a vérnyomás és emelkedik a pulzus mint a legerősebb olasz eszpresszótól.
A Moto Guzzi Le Mans Mark III nagyobb karburátorokat és Mark IV hengerfejeket kapott. De ezzel nincs vége a tuningnak, mert az 1040 cm3-es hengerek, a sportos vezérműtengely a duplagyertyás hengerfej és elektronikus gyújtás gondoskodik a menetteljesítményről, ami jóval felette van a gyári 70 lóerős értéknek.
Erősebb fékek, kormánylengéscsillapító, és egyedileg gyártott hátsó rugóstagok segítik az útonmaradást. A tankot Axel maga készítette, akárcsak a farokidomot, elmondása szerint ezekkel volt a legtöbb munka. "Valami egyedit akartam csinálni, de olyat, ami magán viseli a Guzzi jellemző stílusjegyeit is"
(R)
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|