Born to be Wild - élő szövet a fém vázon
Üdvözöl az igazi, hamisítatlan motoros paradicsom, a virtuális Wild!

Hírlevél [7291 fő]


E-mail címed:

 Feliratkozás:

 Leiratkozás:


Bad Boy

- 2012.12.27.

Hallottatok már erről a típusról? Érthető, ha nem, mivel nem tartozott a Harley-Davidson sikersztorijai közé. Rövidebb életű volt, mint háromlábú sün a hatsávos autópályán.

A gyártása ’95-ben kezdődött, és egészen ’96-ig tartott. Mindössze 400 példány került le a szalagról, majd be is fejezték a rosszfiú gyártását. Az évszámból gyorsan egyértelművé válik, hogy egy 1340 köbcentis Evo blokk hajtja a motort, amit gazdája kérésére Sapka vett kezelésbe.
A koncepció egy használható, nem túl hivalkodó motor készítése volt, a gyári váz meghagyásával, így csak 170 mm-ig lett szélesítve a teli kerék. Az első kerék gyárilag 21-es, de ezt Sapka kiváltotta egy, a hátsóval harmonizáló 16-osra, aminek beszerzésében Király Ákos (King Machine) működött közre.
Elöl a hézagolási problémák megoldása után jött a következő akadály: „Meg akartam hagyni a kiszélesített első sárvédő gyári kilincses rögzítését, de a springerrel való párosítása okozott némi nehézséget” – magyarázza Sapka.

Ha többre is kíváncsi vagy, vedd meg a 206-os Wild-ot!


Eddigi hozzászólások

Webwild: since 1996

Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
Oldal tetejére
Az oldal töltődik...