A nagy hullámok és kis emberek országában gyógyszert szednek Cafe Racer láz ellen, viszont megőrülnek a 70-es évekért. Olyan háttámlák tűntek fel, hogy a solti adótorony csak fogpiszkáló lehet mellettük.
A két éve történt katasztrófa ellenére ismét nagyobb lett a rendezvény. Nincs az az óceán ami képes lenne benyelni a Japánba importált Shovelek és Knuckleheadek tömegét. Számokban kifejezve is elképesztő méretű a show: 15000 látogató, 500 külföldi, 280 autó, 650 motor és 60 dísztárcsa. Motoroknál maradt a trend. A 70-es évek chopperei az Early Chopper Extravaganza keretein belül indulhattak, ami az egyik legnépszerűbb kategória volt. A háttámlák és kipufogók méretéből csakis arra merek következtetni, hogy japánban a vaskereskedésben nem vágják a 6m-es szál anyagot csak egyben vihető el. A jó hír, hogy az irányjelzők, mint a japán motorépítés gnóm csökevényei, lassan eltűnnek a félresiklott irányzatok gépzsírszagú sűllyesztőjében. A pár éve futó egyedi sisak bajnokság helyett most az autósok mutathatták meg mit képesek kihozni egy dísztárcsából. A 60 kiállított tárcsa motívumai szó szerint görbe tükröt tartottak a motor- és autóépítők elé.
A bővebb cikket rengeteg képpel a Wild 207-es számában pár nap múlva olvashatjátok, semmiképp se felejtsétek el megvenni! Ha pedig élőben akarsz látni hasonló világszínvonalú építéseket, akkor tavasszal irány az EMAT!
(R)
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|