Akinek van imádja, akinek nincs esküszik rá, hogy a világ legrondább motorja. Egy biztos: A koncepció megértéséhez keménydrogokra van szükség. '78-ban jött ki az első és mindössze 5 évig gyártották. Nem csoda, a marketingre költött csilliókra gyorsan megérkezett a válasz, a "repülő f@sz" és a "műanyag disznó" gúnynevek nem biztos, hogy emelték a Honda presztízsét az amerikai piacon.
Mára kultusza lett a CX 500-nak, de csak kevesen döntenek a gyári kinézet mellett. A lengyelek nem is küzdöttek sokáig, hogy feldolgozzák a látványt, szerszámhoz nyúltak és pillanatok alatt véget vetettek az optikai környzetszennyezésnek. Mateusz Stankiewicz varsói fotós az Eastern Spirit műhely segítségével egyengette ki Quasimodó púpjait. A váz hátsó része teljesen újjáépült, és 10 cm-el meg is lett emelve. Ez egyrészt a sportos kinézetet erősítette, másrészt Mateusz 192 cm-es méretéhez igazodott. A tank meg lett emelve, csutkakormányok kerültek a villaszárakra, és új műszereket kapott a gép. Egyedi kipufogó készült, az ülés alatti elektronika és légszűrő pedig kilakoltatásra került az akkumulátorral együtt, ami most a kardánkihajtás mögött van elrejtve.
(R)
Gyönyörű a gép!
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|