Nyakunkon az EMAT, a motorépítő műhelyekben fokozódik a feszültség, napi szinten kap életveszélyes fenyegetést a fényező, a krómozó szakember pedig már a harmadik lófejet találja az ágyában a héten. Körbenéztünk mit láthatunk majd jövő hét végén a Hungexpón
A jelenleg épülő három motor közül az egyik egy R 65-ös BMW, ami hamarosan cafe racerré alakul majd. A tacskó kormány és a hatalmas túratank sorsa sejthető, de Sapka nem árult el többet a projektről, legyen meglepetés. Láttatok már automata váltós Harley-Davidsont? Nos, az Ematon ilyen is lesz.
Monster Customs
Szörnyen jó motorokkal készülnek a Monster Customs műhelyében is: Itt már hagyománya van a Dynák Softail-lé alakításának, most is készül egy. Épül egy 2006-os Honda Shadow 750, ez egy nyújtott ültetett országúti chopper lesz sok lemezmunkával. A legütősebb motort pedig nem is fogjuk sokáig látni itthon, mert a bobberré alakított, 1200-esre fúrt Sportster hamarosan Írországba disszidál.
Itt nincs kapkodás, mert a legütősebb motor szerencsére már elkészült. Ez pedig nem más mint a Kawasaki KX 500, a krosszmotorból lett sportmotor, amit a Wild 208-as számában láthatsz. A tavalyi Ematon debütáló oldalkocsis Sportster cafe racer után itt az újabb háromkerekű. Ákos egy Triumph Bonneville T100 mellé szerel Duna oldalkocsit, persze rengeteg módosítással. Ami biztos nem készül el az idei Ematra, az egy BMW GS 1150 túraendúróból épülő cafe racer lesz. A projekt összetettsége csak egy picivel nehezebb, mint hátrakötött kézzel összerakni egy holdraszálló egységet
Hardtail Choppers
Szodorai Lacit is megkerestük, ahol négy motor is készül egyidőben, amiből kettő merevvázas. Otthonában betegségével küzdve is a munka körül járt minden gondolata, miközben egy 3-as hegesztőpálcát dugdosott a hóna alá lázmérőként. Azt mondta ha ívet fog, akkor tényleg komoly a baj.
-Az első motor amit építek egy merevvázas Evo, aminek a látható és alig észrevehető részletei a tulajdonossal együtt lettek megálmodva, de készül egy igazi frisco stílusú sportster is. Merevváz vékony kerekekkel, kis térfogatú benzintankkal, szűk fogású középmagas kormánnyal.
A teljes cikket a képekkel a Wild Magazin 208-as számában olvashatod. Ha pedig élőben szeretnéd látni a kész munkákat, látogass ki az Ematra jövő hét végén.
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|