Hírlevél [7291 fő]
Feliratkozás:
Leiratkozás:
Szia
Tartalomjegyzék
Francia időutazás Egy francia kortárs mester, Hervé remekművét vizsgálhatjuk meg: a retro versenymotort, modern felfogásban. A blokk közel ezerhatos S&S, a magasság állítható, a két különálló fél tank pedig a vázcső alatt helyezkedik el. A motort alaposan megnézve láthatjuk, hogy a galloknál sincs fennakadás, ha kicsit fémet kell kalapálni…
Jakarta Bike Week A Bike Week persze nálunk egészen mást jelent. Itt inkább egy közel egyhetes motorkiállításról és szépségversenyről van szó. Peter Penzék Ausztria után igen ingergazdag környezetbe kerültek, amikor 250 fős indonéz motoroscsapattal csöppentek bele a jakartai forgalomba. Több motorostúra-meghívást azon a héten már nem fogadtak el…
Sportster a King Machine Chopperstől Nem túl gyakori még a hölgytulajdonban lévő átépített motor, különösen akkor, ha az amerikai V2-es termékről van szó…
Devils börze Alkatrészbeszerző körutak helyett mindent egy helyen? Irány a Pecsa!
Erdős a Hungaroringen/Új motorosműsor a hálózat TV-n Erdős Csaba most éppen a Hungaroringen állított be időrekordot (Ott, ahol a Forma 1 is zajlik!), miután a Rippel testvérek kicsit egyensúlyozgattak a drasterén…
Geronimo Péntek 13 buli A Geronimo MC életében komoly változást hozott a Moto'Rock-ban tartott buli. Pedig minden úgy indult, ahogy szokott…
Jelszó: csak a Yeah! legyen!
North Patrol buli Bátonyterenyén
Klubhírek: Desperado MC nyílt nap/ Gas Killers MC
Szubjektív teszt: Yamaha MT-01 A Vmax utódja elképesztő erővel bír, de hova rakjam a csomagot?
Veteránbörze Szolnokon
Trianon túra, 4. rész: Erdély
George Lang ausztrál kalandjai – Egy napom a sexy chöpyvel Az elöl 80 küllős ausztrál szépség olyan, mint ahogy a chopperek nagykönyvében meg van írva: króm, csillogás, lapos villaszög és lángnyelvek. Már csak egy dolog hiányzik: irány a tengerpart a sexy chöpy-vel!Füge túra, hatodszor Csecséék most egyenesen az Adriai-tenger felé indultak, hogy kisebb-nagyobb problémák és kalandok után Ausztrián keresztül érkezzenek haza.
Kunmadaras díjkiosztó
Az elsüllyedt városok útja Első fejezet: amelyet nem is terveztünk, de nem is akarja mindenki végigjárni. Megérkezünk az erdővel borított völgybe, és meghallgatjuk a kihalt paloták történetét.
Repkedtek a vasparipák – Motocross freestyle show
Megalománia: 2100 cm3 a Gigamachine-tól A rendkívül erős S&S hajtóművel szerelt, dragos hangulatú motor őriz némi stílusjegyet a 70-es évek elejéről is. A blokk vonala enyhén emelkedik, ami ezen a motoron összességében igen hatásos!
Hangsebességgel
Jászszentandrás negyedszer
Muti a mocid: FT 500 vágás nélkül
Simson Star – a harmadik emeleten épült
Csajok a motoron
Pf 701/1000
Életünk része: a káromkodás, befejező rész
Hírek
Életképek
Hunhír
Médiafigyelő
Magyarország felfedezése – Holdvilág-árok
Vinszent konyhája
Apróhirdetések
Az első magyar Rat Rod A felkészületlen nézelődő valószínűleg földbe gyökerezett lábbal áll, és nem hisz a szemének, mikor feltűnik a színen maga a rat-tenet, az első magyarországi Rat Rod. A V6-os blokkal szerelt, igen furcsa alakú jármű azonban világháború előtti stílusú kaszniját meghazudtolva hasít, mint a szárnyashajó!
Előzetes/programajánló
Online is olvasható cikkek a lapból:
Az első Magyar Rat Rod
A rat rod egy újkeletű kifejezés. Az ilyen kocsikat ötven éve egyszerűen hot rod-nak hívták. A spártai egyszerűségű, pillekönnyű, szélsebes, felsrófolt jószágokat bontóból származó, használt alkatrészekből dobták össze. – Szöveg: Csöbi Gabi, Fotó: Retép –
Lap archívum megjelenítése →
Webwild: since 1996