Hírlevél [7291 fő]
Feliratkozás:
Leiratkozás:
Szia
Fred Kodlin: a 21 R A motorépítés új távlatait próbálja feszegetni a német Fred Kodlin, és néhány falat meg is ingatott. Épített motoron automata kuplung? Az ötlettel sokan játszadoztak már, de Kodlin mester meg is valósította a koncepciót. És még itt sem állt meg, hanem hátrarakta a lengővilla tengelyt a hátsó lámpához. Egy napra ennyi is elég lenne, de akad még sorolnivaló!
Új csúcs! 8,1 sec! Magyarország leggyorsabb drag autója nem más, mint Erdős Csaba nemrég bemutatott 970 lóerős szörnyetege. A 7 méter hosszú drag egy-két másodpercet a Forma 1-es autókra is ráver!
Dévai túra Bujdosó Janó szervezésében ismét Dévára érkezett egy pár száz magyar motoros. Az árvaház támogatására szervezett túra minden szempontból sikeres volt…
A kis Talma
Honda VT 750 teszt
Hyosung átépítés Mint a fehér holló, nagyjából annyi a Hyosung építés itthon. Attiláékat így nem zavarhatták a tradíciók, a példák, és váratlan, furcsa formát hoztak ki a dél-koreai vasból!
Intermot, Köln Az új Harley már 1600-as blokkal nyomul, a hátsó kerék pedig a Night Rod-on 240-es lett. A gyár piachódításra tör a motorépítőktől?
Moto Guzzi nap Húsz országból érkeztek az olasz márka hívei a Guzzi szülővárosába, Mandello del Lario-ba.
Ravasz Junak A sásdi ház kertjének végében áll az a kis műhely, ahonnan a keleti blokk egyes járművei évről-évre kikelnek – az előzményekhez képest meglepő formában –, mint tavasszal a lepke. Ravasz Zoli a sajátságos stílust képviselő mester ismét egy low budget bike-kal, egy alacsony költségvetésű motorral állt elénk: íme a Junak!
A külcsín és a belbecs Ha 120 lóerő nem lenne elég, csak meg kell nyomni a nitró gombot! Persze a Gigamachine műhely legújabb építése, a Gigamachine Thunderbike Kreuzfeuer nem csak a belsejével hódít. A forma is döbbenetes, a fényezés pedig egyenesen szenzációs! Nem megszokott a mai szörfdeszkák világából motorfényezéshez témát választani…
George Lang kalandjai Motorozás az Isten akkarat ellen. George a vallás és a motorozás összefüggéseit tárja fel
Mocsa A horgásztó partján végső, kellemes otthonra lelt a Desperado MC bulija.
Muti a mocid! A Poweruder
Főnix MC találkozó
A Felvidék fényei: Shadow cigipénzből
Veteránverseny
Veterán Pannónia T 250, épített motor: gyárilag! Amiből a világon két darab van…
Trianon túra, 3. rész: a Kárpátalján
A Liquidator Erdős Csaba V-Rod építése bizony sokaknak csinált kedvet a sportos V2-es drasztikussá tételére. Péter el is látogatott Csabához, hogy vegye kezelésbe a motorját. Erdős Csaba önmagához méltón foglalt állást: nitró nélkül a közértbe sem! Jó – mondta Peti –, de én még turbót is kérek rá!
Hangsebességgel
Biker fest Huszadik alkalommal zajlott le az olasz megabuli…
Tatabánya, motorbörze
Daimler MC Party A zetelaki víztározó partjára költözött a tizenhatodszor megrendezett buli Erdélyben.
Csajok a motoron
Őseink útján: blues, és Kárpátalja Kárpátalja szépségeit látogatták meg Gyuriék
Pf .: 701/1000.
Freebikers weekend/Keresztény motorosok Bodrogon
Életünk része: a káromkodás
ÖrömfüstA mezőberényi streetfighter napon
Pinstriping: a fátyol fellebben!
Hunhír
Médiafigyelő
Magyarország felfedezése – Az alföldi arzenál (Kecel)
Vinszent konyhája Helyett most kivételesen George Lang mutatja meg a mesterfogásait! Ausztráliában pedig nem terem minden sarkon rétes. Persze nem George lenne, ha a rétes készítése csak olyan egyszerűen menne…
Apróhirdetések
Előzetes/programajánló
Online is olvasható cikkek a lapból:
Liquidator
A leggyorsabb V-Rod
Az EcsTech Power tuningműhelyt Erdős Csaba neve fémjelzi, ő pedig meggyőződéssel igyekszik mindig egy lépéssel előrébb járni mindenkinél. Így cseppet sem meglepő, hogy a legújabb, elsősorban a teljesítményre kihegyezett remekműve valószínűleg a leggyorsabb rendszámos V-Rod a világon!
Lap archívum megjelenítése →
Webwild: since 1996