Hírlevél [7291 fő]
Feliratkozás:
Leiratkozás:
Szia
Sugarland express Két francia műhely összefogásában épült meg ez a motor, és első sikereként alig néhány ponttal maradt le a Thunderbike mögött a mainzi Európa Bajnokságon – a második lett. Ha a használhatóságát nézzük, egy-két alkatrész komoly aggályokat vet fel!
Supreme trike Ez a különleges formavilágú trike már első ránézésre megdöbbenti a járókelőket. Ha pedig beindul, egy automata váltós, 115 lóerős motor repíti tova! András háromkerekűjét érdemes végigcsemegézni…
Motorépítő párbaj Előző számunkban jelentettük be a Hir TV-vel közösen indított Motorépítő Párbajunkat. Nézzük, hol tart a két alkotás!
A kevesebb több Adott egy Night Train, ami alapvetően nem egy túlbonyolított motor. Nézzük, mi történik, ha kés alá fekszik, mert még egyszerűbbé kívánják tenni!
Soryboard A www.wild.hu versenye sok írói vénájú motoros képzeletét mozgatta meg. Íme, a második forduló győztese!
wild.hu motorszépségversenyAz első forduló véget ért, most indul a második! A fődíj: az EB-n szereplés, annak költségeivel.
Börze Tápiószentmártonban
Devils Börze
Gas Killers téli buli
Intruders buli/Reborn Flames buli
Pannonia expedíció, 4. rész
Sárga veszedelem András GSXR-je komoly sikert aratott a Fighterama-n. Kialakult a magyar streetfighter stílus – mondták a németek –, ami nem pusztán a formáról szól, hanem arról is, hogy az alkatrészek többsége valóban egyedi…
Hangsebességgel
Bamako 2009 A futam a fejlődésének ebben a stádiumában bizony hordoz gyermekbetegségeket. Ezeket a későbbiekben vagy kinövi – vagy továbbfejleszti komoly betegséggé.
Utánrendelés Ha az összes eddig megjelent számot ki akarod olvasni, akkor 15 ezer oldallal kell szembenézned. Ha egymás mellé rakod az oldalakat, akkor kicsit több, mint 3 kilométer, amiről szó van…
Lassú völgy – Balkáni túra
Webáruház
Hírek
Hunhír
Életünk része
Magyarország felfedezéseRobbanó vasfüggöny
Eseménynaptár
Apróhirdetés
Előzetes, hirdetői lista
Online is olvasható cikkek a lapból:
Yellow Teril
A sárga veszedelem
András frissen elkészült motorja több szempontból is rendhagyó. GSXR – Ducati vegyítés, nos ez alapvetően ritka. És ott van a műanyagok helyett a fém használata is… A könnyű, utcai harcra használhatóság ugyanis nem volt annyira fontos, mint a látvány… Ne és persze a teljesítmény!
Lap archívum megjelenítése →
Webwild: since 1996