Hírlevél [7291 fő]
Feliratkozás:
Leiratkozás:
Szia
Tartalomjegyzék
Sikamlós angolna
A svéd PGA Customs furcsa nevet választott motorjának, mert az csak akkor mutatna némi hasonlóságot a fent említett hallal, ha bekennénk vazelinnel, és behajítanánk a folyóba.
Bratstyle
Miután Varkoly Gergő kimotorozta az itthon ritkaságszámba menő SR 500-ból, amit csak lehetett, úgy döntött, hogy a japán tradíciót követve Bratstyle-módra építi át.
De mi is az a bratstyle?
Rambónak a mocsárba
Ha az idei EICMA egyik legnagyobb sztárja, a Caterham Brutus 750 láttán csak kapkodod a levegőt, ne csodálkozz! Így megy ez, ha a dizájnert Alessandro Tartarininek híjják.
Apokalipszis most
Van, aki fanyalog, van, aki rajong e Hondáért, ám a kínai Valen Zhu tudhat valamit, mert a szembesítések során még senki sem vonta meg egykedvűen a vállát Monstub-ja láttán.
Monster Customs Dynatail
Ha úgy gondolod, hogy mi sem egyszerűbb összeházasítani egy Dyna Glide-ot meg egy Softailt… nos, olvasd el a cikket, és garantáltan megváltozik a világképed!
Excelsior 1926-ból
Az ember csak áll, nézi, és tapogatja a legendát… Mórocz Zolinál nem mindennapi állapotban találtunk egy Excelsior Super X-et, amit még restaurálás előtt sikerült körbefotózni.
Motorépítés a sivatagban
Hayabusa teszt
Vízválasztó a Harley-nál
Jakus Henrietta interjú
Motorkerékpárral Fekete-Afrikában 7.
Két keréken a Föld kerekén 14.
Devils Börze
Old Motors Börze
Hírek régen
Élet a Vad Oldalon
Árpád nyomában
Lámpaoltó
Online is olvasható cikkek a lapból:
A Caterham Brutus 750 a közelmúltban lezajlott EICMA egyik legnagyobb sztárja volt. A gyártó – bár nevéből és a motor megjelenéséből adódóan inkább a mezőgazdasági gépek irányába asszociálnánk – sportautókkal foglalkozik, és még egy Forma–1-es csapatuk is van.
Nos, Rambónak biztos jobban állna egy ilyen, mint egy 40 kilós F1 pilótának…
Lap archívum megjelenítése →
Webwild: since 1996