Összes eddigi lap:
Összesen: 281 db
Megjelenítve: 11–20
<< < [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] > >>
Szia 5.
6-9. Élet a Vad Oldalon
10-14. Customfighter
Kezdetben vala a custom váz. És monda Hafi: kerüljön bele GSXR blokk meg villa! És látá, hogy ez jó, így örvendezett vala, és elnevezé a motort. De 6 nap helyett ő csak 3 év után pihenhetett meg.
16-19. Gyorstüzelő
Ugyan neve (Il Veloce) halványan ezt sugallja, de nem egy elvakult Lao-ce rajongó bújik meg a Sultans of Sprint viadalra, belga fenegyerekek által épített, olasz motorkerékpár mögött.
20-24. Polizia Uno 1.9
A svájci VTR Customs megmutatja, hogyan lehet a leharcolt rendőrségi vasból egy megháromszorozott teljesítményű, velejéig romlott, hiperagresszív drag-zsarumotort fabrikálni.
26-29. Szuperzöld
Az egyszerűségében is tökéletes, angol bobber-re emlékeztető, kecses motorkerékpár alapja japán. Híres megalkotója úgyszintén. Kengo Kimura most is képtelen volt hibázni.
30-33. A kétéltű kísérlet
Itt és most még nem áruljuk el, hogy mibe vágott az osztrák Freakmetal műhely tulajdonosa. Ha a jól informált kiválasztottak csapatába akarsz tartozni, olvasd el a cikket! Behalsz… J
34-38. Skandináv sebészkonferencia
Egy találkozó, ahová hajóval sem übergáz eljuttatni a bringádat, sőt: a party-ra hangolódás már a vízen elkezdődik! Ez Norrtälje, a háromméteres villával szerelt svéd chopperek otthona.
40-44. Álmaimban Daytona…
46-50. Alsóörs a viharban
52-57. Jubiláló Euro Bike Fest
58. Motoros zarándoklat és búcsú
3. Szia
6-7. Élet a Vad Oldalon
8-12. Dragon Bagger
Az osztrák Clocktower műhely sárkánymotorján a tüskés felniben, a fejidomban, a hosszú farokban és a pikkelyezésben is megjelenik a névadó hüllő… ha lángot nem is fúj még.
14-16. Kaméleon Ducati
A Lowlander Cycles egy olyan klasszikus vasat rakott helyre, aminek láttán akkor is dobnak egy hátast a népek, ha pöpec állapotban van. Ráadásul a szegediek egy trükköt is bevetettek…
18-23. A kövér maxikói
A lengyel GOC megalkotta a járművet, amellyel hanyag vállrándítás kíséretében élhető túl még az átlagember komfortzónájába nem annyira illeszkedő poszt-apokaliptikus világ is.
24-29. Ottocentocinquantatré
A nyelvtörő név egy olasz Moto Guzzi café racer építést takar. A gyárból kigördülő V9 Bobber szinte még körbe sem nézhetett, máris szétkapták őt a WS Customs emberei.
30-33. Harley N’ Duro
Csak erős idegzetűeknek!
36-37. Női motoros nap(ok)
38-41. A verduni emlékhely
42-43. Gyermekmotoroztatás Kárpátalján
44-48. Daimler Auto/Motor Show
54-58. Pannonia Custom Show
Az idei tavaszi hadjáratra kalandozó eleink is biztosan büszkék lennének: a magyar kontingens az osztrák nemzetközi custom bajnokságról hatalmas zsákmánnyal tért haza!
Szia 3.
6-9. Élet a Vad Oldalon
10-14. A csontos
Fabrizio Caduro ugyan nem a motorépítő iparból érkezett, mégsem egyszerű megrendelő. A milánói Radical Chopper-nél épített motorja teljes fényezését ő követte el.
16-24. Korszakváltás
Tibor café racer-je nem nagyon hasonlít semmire, a „durván átfűrészelt vas” koncepció helyett a Gigamachine műhely ügyes megoldásaival operálva vált meghatározóan egyedivé.
26-29. Motorépítés tolószékből
Erre az érdekes Ducati-ra a Moto Bike Expo egyik standján figyeltünk fel, aztán kiderült, hogy nemcsak a motor, hanem az építés körülményei sem mindennapiak…
30-35. Gép-Gólem
Előző számunkban mindössze két kis képen elbújtatva villantottuk meg Nektek ezt a bitang bringát, de most eljött az igazság pillanata, és minden részletre fény derül!
36-39. Motoros élet Thaiföldön
40-45. Az AMTS hot rod-jai
46-50. Szezonkezdés főpróbával
A hagyománytól eltérően idén már április 14-én elstartolt a magyar dragszezon, és az első két verseny dátuma olyan közel volt egymáshoz, hogy összevont riportban tudósítunk róluk.
52. Old Motors börze
54-58. Swaptime
Munkatársunk négy hét alatt a világ három jól ismert tavaszi börzéjére látogatott el, hogy beszámolója alapján összehasonlíthassátok az ott tapasztaltakat az itthoni állapotokkal.
Szia 3.
6-9. Élet a Vad Oldalon
10-15. Ki a mocsárból!
Természetesen szó nincs valódi mocsárjárásról, bár az angol Rocket Bobs motorja (Verona másik királya nemcsak nevében, hanem a fényezésében is erre utal.
16-22. BronzSárkány
Egy vadonatúj Sportster Forty-Eight története, amely a német márkakereskedő nagy meglepetésére nem a tulajhoz, hanem a boltból egyenesen egy horvát építőműhelybe került.
24-27. Csatasólyom
A kanadai Kick Moto-nál valamit nagyon tudhatnak, mert ugyan ez csak a hatodik építésük, de az elkészült mű láttán ezt a csak-ot nagyon erős idézőjelek közé kell tennünk!
28-34. Fenséges fenevad
A BronzSárkány legendája szegedi előadásban: a Lowlander Cycles is úgy faragta át Pisti FXST-jét, hogy gazdája egy métert sem ment a gyári állapotú motorral.
36-46 Svájci drágaszágok
48-52. Rossz hírek Daytona-ból
A Bike Week természetesen mindig változott: kibővült, aztán összehúzódott, de most egy kicsit erősebb átalakulás várható. És ennek a motorosok örülnek a legkevésbé.
54-58. A varsói custom-felkelés
Egy első kiállítás megszervezése mindig sok nehézségbe ütközik, ám a lengyelek ebben a témakörben most sikerrel jártak.
Szia 3.
6-9. Élet a Vad Oldalon
10-15. Steampunk mennyország
A bolgár Galaxy Custom műhely – néhány közepes építés után – tavaly év végén ezzel a lélegzetelállító XS650-nel robbant be az elit customok világába.
16-21. Airforce
Giovanni Ravelli, az Olasz Ördög tiszteletére építette ezt a motort a DMoL. Pont a vakmerő, első világháborús harci repülő és motorversenyző születésének 130. évfordulójára készültek el vele.
22-26. Save the Chopper!
Rainer egy háborús WLA-val próbált meg motorozni, nem túl jó eredménnyel. Aztán jött Stephan „Choppermentő” Simon, besegített a finn vonal is, és a probléma végül megoldódott.
28-32. Az Utak Fejedelme
Viktor eleinte nem akarta bonyolítani az életét a Road King komolyabb átépítésével, aztán az a bizonyos kisördög elkezdett sugdosni a fülébe, és hamarosan beindult az első fokozat.
34-40. Verona királya
Az Abnormal Cycles hatodik radikális építése – elődeihez hasonlóan – egy kiváló kézműves super-custom, mely a tervezéstől a megvalósításig maximális odafigyelésnek örvendett.
42-44. Krokodilbőr
A Modification Motorcycles megmutatta, hogyan lehet a gonosz Triumph Black Bobber-ből egy lágy utcai motort létrehozni. Aztán már csak az állatvédők támadását kellett túlélniük.
46-53. Lázadj szívem!
54-57. Helsinki: kábelgyári megálló
58. Pannonia Custom Show
Szia 3.
6-10. Élet a Vad Oldalon
11-17: Super Sleeper - Bill Dodge FXDI-je Daytona-ból
Nem kell csilivili! Ez amúgy Bill alapkoncepciója is, de ha hozzátesszük, a hurrikánkárosodott motorok újrahasznosításáról van szó, még egy jótékonysági eseménynek is számít, Daytona-ban...
19-30: A küldetés az egyediség! Verona Motor Bike Expo
32-35: Nem kell csilivili!
Ha már egy daytona-i motornál ez a koncepció, nézzük meg, hogy működik itthon ugyanez egy 33 éves életkorú, szintén hányatott sorsú alappal nekikezdve!
36-46: Szerencsés 13-as
Egy nagyon autentikus hot rod autót mutatunk be nektek, az izgalmas élettörténetének egyes, nyilvánosságra hozható részleteivel együtt. Az 1930-as Ford Roadstert az EMAT-on élőben is láthatjátok!
48-49: A magyar oldalkocsi gyártás tündöklése és bukása
Sikersztoriként is elkönyvelhető lett volna a legyártott darabszám és a nemzetközi közkedveltség miatt. Sajnos a motorgyártás lezárultával ezt is megszüntette a rezsim, nekünk meg marad a nosztalgia, és a néha felbukkanó csodálatos példányok bámulása...
50: Falka MC téli buli
52-57: Magyar épített motorok, az egy-két évtizedes múltból
A profi magyar motorépítés talán egyidősnek tekinthető a Wild Magazinnal. Tekintsünk vissza, néhány csemegére az elmúlt évtizedekből, persze gyönyörű lányok kíséretében!
58: Budapest Motor Fesztivál
Szia 3.
6-9. Élet a Vad Oldalon
10-17. Murder One
A német Biker Build-Off motorépítő párbajon az MB Cycles két és fél napot kapott arra, hogy a francia Team EMD ellen megmutassa a tudását. Hát, lássuk be, alaposan megmutatta…
18-23. Kompresszoros KTM
Örömmel tudatjuk itthoni rajongóival, hogy az ínséges idők után Max Hazan végre révbe ért. Ezzel a motorjával például a Las Vegas-i BikeFest-en utasított mindenkit maga mögé.
24-25. Lázas készülődés
26-29. Éjféli Expressz
Ilyen Harley gördül ki a Mule Motorcycles műhelyéből, ha a legendás vezér, Richard Pollock az egyik legjobb barátjának és legrégebbi munkatársának épít motort: egy luxus street tracker.
30-34. Hod Rod Sportster
Léteznek a motorépítésnek enyhébb fokozatai is, amelyek sok szempontból javítanak a gyári modelleken. A Hod Rod Customs Sportstere pont e kívánalomnak tesz eleget… tökéletesen.
36-41. A leggyorsabb pizzafutár
Dubaji építésekkel ritkán foglalkozunk, de ha két ottani srácnak az az agymenése támad, hogy egy pizzaszállító motorból merevvázas retro dragot építsenek, akkor örömmel teszünk kivételt.
42. Mannheim, a legendás veteránbörze
44-48. Szerelmem, Yokohama
Túlzás nélkül állítható, hogy a yokohamai Hot Rod Custom Show az egyik legnagyobb épített motoros, autós kiállítás széles e világon. Tavaly decemberben ismét Japánban jártunk...
50. Rangers születésnapi party
52-53. Pannónia Amerikában
54-55. Carhenge
56-57. Lobog a pásztortűz
Szia 3.
6-9. Élet a Vad Oldalon
10-18. 300
Fred Kodlin Európa vezető Harley-Davidson találkozóján mutatta be legújabb, döbbenetes építését. A 300 lóerős baggert most olvasóink is részletesen megismerhetik.
20-25. Amerika Kapitány
Ez a Magyarországra került vas egyike azon 10-12 darab fellelhető replikának a világon, amely legalább 98%-ban egyezik a filmbéli, eredeti Captain America-val.
26-34. Soho
A svájci Harley-Heaven motorja nem durván szétfaragott fullcustom, hanem egy 1200 köbcentis hajtóművel szerelt, ügyesen módosított, kissé bobber irányvonalba tartó café racer.
36-41. Honda vagy Yamaha?
Ez itt a kérdés. Mondjuk, ennek feloldása sokkal egyszerűbb, mint a Shakespeare-i dilemmáé, ráadásul Forrest motorján remekül meg is férnek egymás mellett a két japán gyár alkatrészei.
42-48. Vásárfia
Hafi összebörzézett FXSTS-ében még a TÜV technikusai sem tudtak fogást találni, és ismét bebizonyosodott, hogy gyakran alacsony költségvetésből is lehet látványosat művelni.
50-52. Garázsvásár
Garázsvásárok hangulata, sok motoros zsúfoltság nélkül, hallótávolságon kívül helyezett színpad: ez volt a Devils Börze, amely után nyugodt szívvel rakhattuk el télire a motorjainkat.
54. Jótékony Fekete Bárányok
56-57. Devils MC Halloween party
58. Kunmadaras díjkiosztó
Szia 3.
6-9. Élet a Vad Oldalon
10-17. Időzavar
A Bike Farm Melle műhely megmutatta, hogy egy modern twin cam retróra alakításához csak CCE bütykös fedelet, Xzotic fedeleket meg Jammer légszűrőt kell csatasorba állítani.
18-23. Hegyi főnök
A civilek az indiánokat főleg az amerikai prérin képzelik el, de a motorosok legfeljebb a motorossá válásuk előtt voltak átlagemberek, szóval nyugi, ez az indián egy hegyen lakik.
24-28. Királyi örökség
„Királyi”, mert a King Machine műhely építette az idei EMAT-ra, és „örökség”, mert Heritage Softail volt az alapja ennek a lendületes vonalvezetésű motornak.
30-38. Az utolsó Behemót
Lehet, hogy új tulajdonosának majd egy kicsit újra meg kell tanulnia motorozni vele, de a Rick’s által megálmodott, 360-as hátsó keréken gördülő úthenger látványa elképesztő.
40-44. A karcsúság titka
Ezen a – kissé ékszer-benyomást keltő – Sportsteren aztán egyáltalán nincs felesleges alkatrész, a minimálkoncepciós alkotást a Monster Customs műhely az EMAT-on mutatta be.
46-47. Görög karika
48. Péntek 13 party
50-55. Mezőberény, Streetfighter Nap
A stunt szezon lezárása már majdnem 15 éve Mezőberény privilégiuma. Sok gumifüst, örömmotorozás és egy meglepetés-vendég: röviden így összegezhető az idei rendezvény.
57-58. Kalózok a Szelidi-tavon
Szia 3.
6-9. Élet a Vad Oldalon
10-15. Mennyei motor
50 éve startolt a svájci Felix Baechli Harley Heaven kereskedése. A jubileumra hét motort építenek… azok, amelyek elkészültek, önmagukban is a motorépítések emlékművei.
16-24. Vándorló Bálna
A stájer Vagabund műhely eddig szinte csak könnyed, kecses kétkerekűek átépítésével foglalkozott, de hetedik projektjük, a Bálna egy valódi remekmű.
26-29. Fekete Lovag
A Harley-Factory motorját a BlacK névre keresztelték. Hogy mit jelent a nagy K a szó végén, az a cikkből kiderül, de tutira rossz lóra tesznek azok, akik Black Knight-ra tippelnek…
30-33. Csakis oldalkocsi
Az aszimmetrikus három kerék megszállottjai már a negyedik alkalommal sajátíthatták ki Kiskunfélegyháza utcáit Közép-Európa legnagyobb oldalkocsis fesztiválján.
34. Geronimo MC
36-37. Moto Circus Vienna
38-45. Viharbanszületett Kunmadaras
Tudtuk, hogy előbb-utóbb jön az eső, de a stunt bajnokság idején még semmi sem utalt a csapadékra, ezért a hangulat fenomenális volt végig. Aztán másnap…
46-52. Faak’n’roll mindhalálig
A 20 éves Faaker See-i találkozó kezd megyeszintűvé válni, mert egyre többen akarnak részesülni a zsíros bevételekből. Szerencsére idén még több volt a fóka, mint az eszkimó. J
54-55. A magyar Wolin
56-58. Robogó túra
Összesen: 281 db
Megjelenítve: 11–20
<< < [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] > >>
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|